Încă din faza de dezvoltare, noul Vitara a fost conceput pentru a-I permite clientului să-și personalizeze acest model în funcție de necesitățile personale. Acum, noul Vitara este disponibil în sase culori de caroserie, dar și opt combinații bi-ton. Atât interiorul, cât și exteriorul beneficiază de numeroase opțiuni de personalizare, iar pachetele Urban sau Rugged oferă o notă distinctă suplimentară. Pachetul URBAN include eleron hayon tip sport, bandouri laterale cromate, ornamente proiectoare ceață cromate, iar pachetul Rugged vine cu scuturi de protecție de mari dimensiuni integrate în parașocurile față și spate, bandouri laterale extinse de culoare neagră, ornamente proiectoare ceață de culoare neagră și protecție zonă încarcare portbagaj. Cele două pachete sunt disponibile pe echipările Passion, Spirit și Luxus.
Noul Suzuki Vitara este disponibil cu două motorizări: 1,6 litri benzină și 1,6 DDiS. Ambele motorizări au 120 CP și un cuplu de 156 Nm, respectiv 320 Nm. Emisiile de CO2 pentru motorul pe benzină (2WD) cu cutie de viteze manuală sunt de 123g/km, iar cu tracțiune integrală (ALLGRIP) sunt de 130g/km. În versiunea de motorizare DDiS, emisiile sunt de doar 106g/km (2WD) și 111g/km (ALLGRIP).
O mare parte din echipamentele de siguranță sunt disponibile în standard încă de pe nivelul de echipare Cool. Noul Suzuki VItara oferă o listă completă de echipamente de siguranță activă și pasivă: airbag-uri frontale, airbag-uri laterale, airbag genunchi, ABS + EBD, ESP, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, funcţie de asistare la frânare, sistem de asistență la pornirea din rampă (HILL HOLD CONTROL), geamuri față electrice, aer condiționat, sistem Auto Start & Stop motor, oglinzi retrovizoare reglabile electric, cu degivrare.
Noul SUV compact în cinci uși va fi disponibil la vânzare în România începând cu 1 aprilie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!