Producatorul japonez a rechemat, voluntar, aproximativ 283.000 Toyota si 137.000 Lexus, echipate cu motoare V6, pentru inlocuirea arborelui cotit.
Potrivit companiei, exista posibilitatea ca inelul exterior al fuliei arborelui cotit sa se alinieze cu inelul interior, cauzand zgomot si/sau declansand o lumina de avertizare pe tabloul de bord.
Firma japoneza a spus ca daca inelul nu este fixat, centura pentru pompa de alimentare de directie se poate desprinde de pe scripete si conducatorul auto poate observa o ingreunare a directiei.
Vehiculele implicate in aceasta retragere voluntara sunt versiunile cu motor V6 ale urmatoarelor modele: Avalon 2004, Camry, Highlander, Sienna si Solana 2004 si 2005, Highlander HV 2006, ES330 RX330 2004 si 2005 si RX400h 2006.
Toyota va incepe transmiterea de notificari catre proprietari la inceputul lunii ianuarie 2012. Compania a declarat ca intarzie reparatiile pentru ca in prezent se ocupa de obtinerea pieselor de schimb necesare.
Toyota a adaugat ca in cazul in care proprietarii unuia dintre modelele afectate aude un zgomot anormal provenind de la compartimentul motor, acestea ar trebui sa-si faca o programare la orice dealer Toyota sau Lexus pentru a-si verifica vehiculul pentru aceasta defectiune.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 4 December 2011 10:06
Prin rechemarea in service au pierdul destul de mult si valoare si incredere.
scris de sims 28 November 2011 13:26
o initiativa buna dar costisitoare, insa va fi un punct foarte valoros pentru imagine
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!