Toyota este compania care a incercat, pana acum, sa imbunatateasca atat calitatea cat si eficienta masinilor sale.
Acum a facut insa ceva diferit. In loc sa puna roboti noi pe linia de asamblare din Kentucky a noului Camry, Toyota a retehnologizat vechile unitati de la fabrica din California.
Decizia a fost luata in incercarea de a scadea costurile de fabricatie ale noului Camry. Toyota spera ca astfel noul Camry sa fie mai ieftin cu 2% fata de modelul anterior.
"O multime de scule sunt noi, chiar daca masinile de asamblare nu", a declarat vicepresedintele executiv Toyota pentru productie si inginerie din America de Nord. "Am folosit o gramada de echipamente de la fabrica inchisa New United Motor Manufacturing Inc (Nummi)", a adaugat el.
Nummi este detinuta in prezent de Tesla, care o va folosi pentru fabricarea modelului S.
In ciuda faptului ca Toyota Camry se mentine pe primul loc la vanzari in Stalele Unite, vanzarile au scazut totusi cu 7% fata de anul 2010.
Pe de alta parte, concurentii Toyota Camry, Hyundai Sonata si Ford Fusion, au avut, in aceeasi perioada, vanzari in crestere cu 22%, respectiv 16%.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!