No SSO cookie

Raliul Sibiului este in calendarul IRC 2012

voteaza
(0/ 0)
Raliul Sibiului este in calendarul IRC 2012
Noutati-auto · · 8 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raliul Sibiului va face parte, incepand cu sezonul 2012, din calendarul Intercontinental Rally Challenge (IRC) , alaturi de etape clasice precum Raliul San Remo si Turul Corsicii.

 
 

Sezonul 2012 din IRC va incepe in luna februarie, cu Sata Rallye Acores, si se va termina la inceputul lunii noiembrie, cu Raliul Ciprului.

In total vor fi 13 etape, celelalte raliuri fiind programate in Insulele Canare, Irlanda de Nord, Corsica, Ungaria, Belgia, San Marino, Romania, Cehia, Ucraina, Bulgaria si Italia. „Suntem incantati sa includem Raliul Sibiului in familia IRC. Inca de la crearea acestui campionat, in 2007, obiectivul nostru a fost sa ne extindem pe teritorii noi si sa includem in calendar raliuri care sunt bine organizate si care beneficiaza de o promovare mare la nivel local si, desigur, se bucura de sustinerea autoritatilor nationale si locale. Raliul Sibiului este un astfel de eveniment si sunt sigur ca va fi un succes la TV si extrem de spectaculos pe probele de macadam”, a spus Francois Ribeiro, directorul departamentului Motorsport Business din cadrul Eurosport Events.

Raliul Sibiului se va desfasura in perioada 20 – 22 iulie 2012, iar lungimea traseului va fi de aproximativ 220 kilometri de probe speciale pe macadam si asfalt. „Includerea Raliului Sibiului in acest calendar este extrem de importanta. Nu doar pentru noi, ci si pentru orasul Sibiu, pentru Romania si pentru sporturile cu motor de la noi. Sunt foarte bucuros ca munca noastra din ultimii ani a fost rasplatita acum. Stiu ca urmeaza un an foarte greu, dar sunt sigur ca satisfactiile vor fi pe masura. Am inceput deja pregatirile pentru Raliul Sibiului 2012 si le multumim tuturor celor care ne-au sustinut si celor care sunt alaturi de noi in continuare”, a spus Sorin Itu, organizatorul Raliului Sibiului.

In total, in calendarul IRC din 2012, vor fi patru etape noi: Raliul Irlandei, Raliul San Marino, Raliul Sibiului Romania si Raliul Sliven din Bulgaria. „Suntem foarte incantati ca am finalizat calendarul IRC pentru 2012. Cu cateva raliuri noi, cu mai multe etape pe macadam, cu includerea unor etape legendare, plus folosirea tehnologiei SimulCam in transmisiile de televiziune, cel de-al saselea sezon din IRC va fi cu siguranta un succes pentru fani, piloti si echipe. Tinand cont ca anul acesta vor fi mai multe etape in Europa de Est, IRC va beneficia de noi oportunitati de marketing si promovare si de un numar si mai mare de spectatori. Noul calendar este platforma ideala pentru piloti de a-si demonstra talentul, iar pentru echipe si constructori de a-si promova produsele si serviciile. Sincer, astept cu nerabdare sa inceapa noul sezon”, a mai spus Francois Ribeiro, directorul departamentului Motorsport Business din cadrul Eurosport Events.

Cu doua etape in plus fata de calendarul din 2011, in sezonul viitor vor fi mai multe etape pe macadam, patru in total, dintre care doua sunt mixte - Raliul Sibiului si Raliul Ciprului, si noua pe asfalt. „Este o onoare sa fim alaturi de unele dintre cele mai bune raliuri din lume, dar, in acelasi timp, suntem si obligati sa ne ridicam la acelasi nivel pentru a ramane in calendar pentru mai multi ani. Primul pas a fost facut, iar acum totul depinde doar de noi. Sunt sigur ca editia din 2012 va fi un succes total si astept cu nerabdare sa-i vad pe pilotii din IRC alaturi de pilotii romani, evoluand pe probele speciale din jurul orasului Sibiu”, a mai spus Sorin Itu, organizatorul Raliului Sibiului.

Calendar Intercontinental Rally Challenge (IRC) 2012 *:

1. 23-25 februarie: Sata Rallye Acores (macadam)
2. 15-17 martie: Rally Islas Canarias El Corte Ingles (asfalt)
3. 6-7 aprilie: Circuit of Ireland (asfalt)
4. 11-12 mai: Tour de Corse (asfalt)
5. 2-3 iunie: Canon Mecsek Rallye (Ungaria, asfalt)
6. 22-23 iunie: GEKO Ypres Rally (Belgia, asfalt)
7. 6-7 iulie: Rally San Marino (macadam)
8. 20-22 iulie: Sibiu Rally Romania (macadam/asfalt)
9. 1-2 septembrie: Barum Czech Rally Zlin (asfalt)
10. 15-16 septembrie: Prime Yalta Rally (Ukraine, asfalt)
11. 29-30 septembrie: Rally Sliven (Bulgaria, asfalt)
12. 12-13 octombrie: Rallye Sanremo (Italia, asfalt)
13. 2-3 noiembrie: Cyprus Rally (macadam/asfalt)

* Sub rezerva aprobarii de catre Consiliul Mondial FIA

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (8)

scris de ovyy

Tind sa afirm ca in sezonul 2012, Raliul Sibiului va face senzatie prin buna organizare, dar nu numai atat.

scris de bogdan7817

un traseu pe macadam ar fi fost mult mai palpitant in toamna, dar dupa cum vad ca e impartit calendarul se merge mai mult pe siguranta decat pe spectacol

scris de ovyy

@Trianca, traseul dumbrava-poplaca-crinti il cunosc destul de bine, ar fi o varianta de luat in calcul, numai ca eu l-am facut la pas.

scris de bogdan7817

E bine ca usor usor intram in circuitele de masini, totul ducand la un spectacol de buna calitate, turism si recunoastere pe plan european

scris de Trianca

@ovyy : un traseu dumbrava-poplaca-crinti crezi ca ar fi "deplasat"? si cu finalizare in Piata? cum ar fi pe stradutele mici mici mici din jurul Muzeului Brukenthal? O nebunie

scris de carmenflorin

acest raliu este importat atat pentru Sibiu cat si pentru Romania

scris de ovyy

Bun venit Raliul Sibiului in familia IRC, sunt curios sa vad traseul ales.

scris de sims

Sibiul se respecta ca de obicei in orice domeniu

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2169 :: 17.79MB