No SSO cookie

Barbu conduce in Cupa Dacia dupa prima zi a Raliului Sibiului

voteaza
(0/ 0)
Barbu conduce in Cupa Dacia dupa prima zi a Raliului Sibiului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa ce a ocupat locul secund la Cluj, Sebastian Barbu confirma forma buna pe care o traverseaza instalandu-se pe prima pozitie a Raliului Sibiului.

 
 

Sebastian Barbu a confirmat in prima zi a Raliului Sibiului 2011 ceea ce stiam inca de anul trecut, si anume faptul ca ii plac intrecerile pe macadam.

 

El si-a adjudecat superspeciala derulata in cartierul Strand, devansandu-i pe Ivan, cu 0.5 secunde, si Simone Tempestini (avans de 0.7 secunde), devenind primul lider al Cupei. Pe Dobarca 1 insa, Ivan, campionul in exercitiu, izbutea sa-si treaca in cont cel mai bun timp si facea rocada cu Barbu, iar Nastase urca pe locul 3. Cei trei aveau sa obtina, in aceasta ordine, cei mai buni timpi pe Dobarca 2, astfel ca, in frunte, ierarhia ramanea neschimbata inaintea parcului de service care preceda probele de noapte.

 

Apoi, urcarea spre Paltinis avea sa ii revina lui Barbu, urmat de Ivan si Cornea, in timp ce Nastase nu reusea decat al cincilea timp. Acesta isi pastra locul trei in clasamentul Cupei, dar ajungea la 37,4 secunde de noul lider, Barbu, care-l devansa cu 3 zecimi pe Ivan. Pe Santa in coborare nu am mai asistat la o schimbare la varf, dar, in schimb, victoria categorica a lui Nastase, care a reusit al 10-lea timp absolut si al 8-lea FIA, a facut ca ecarturile aproape sa se topeasca. Astfel ca ziua de sambata, cea decisiva pentru configuratia finala a clasamentului, urmeaza sa inceapa cu primii trei clasati intr-un ecart de numai 8,2 secunde.

 

Locul 4 este ocupat de Octavian Tirnovean, cel care este lider in competitia debutantilor. Si daca tot am amintit de aceasta intrecere sa spunem ca la capatul primei zile pe podiumul provizoriu mai figureaza Florin Tincescu si Bogdan Vlad Cornea.

 

Altfel, trebuie precizat ca vineri cel mai rapid Logan 1.6 MPI a fost cel pilotat de Francois Delecour, invitat special la aceasta intrecere (firesc, el nu puncteaza in ierarhia Cupei). Totodata, merita remarcat ca si de aceasta data automobilele Logan si-au probat fiabilitatea in cel mai casant raliu de macadam, toti competitorii Cupei urmand sa ia startul sambata.

 

Programul zilei de sambata

 

Ziua secunda debuteaza la ora 10:01, atunci cand este programat startul oficial, pentru ca, la ora 10:05 sa fie consemnata intrarea primei masini in parcul de service. Iata si programul probelor speciale:

 

PS 6 Crinti 1– prima masina 10:53
PS 7 Crinti 2– prima masina 12:56
PS 8 Calugaru Max 1– prima masina 14:49
PS 9 Santa 1 – prima masina 15:12
PS 10 Calugaru Max 2– prima masina 17:00

PS 11 Santa 2- prima masina 17:23
Sosire – prima masina 18:14

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1753 :: 17.79MB