No SSO cookie

Vali Porcisteanu fata in fata cu Raliul Sibiului 2011

voteaza
(0/ 0)
Vali Porcisteanu fata in fata cu Raliul Sibiului 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Obiectiv: consolidarea primei pozitii in clasamentul sezonului.

 
 

Dupa nedorita pauza cauzata de anularea Raliului Argesului, Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011 se reia cu Raliul Sibiului. Vali Porcisteanu si Dan Dobre o abordeaza din postura de echipaj lider al ierarhiei absolute, pozitie pe care, evident, isi propun sa o pastreze pana la finele stagiunii.

 

In mod deja traditional, la inceputul acestei saptamani Vali a dat curs invitatiei partenerului Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, si a efectuat vizite la principalii parteneri ai companiei din zona Sibiului. Apoi, firesc, toate gandurile s-au indreptat catre competitia de la finele saptamanii. “Obiectivul nostru este consolidarea primului loc in clasament, dar, in acelasi timp, dupa ce anul trecut am ocupat locul secund, mi-as dori sa trec in palmaresul etapelor castigate si cel mai bine organizat raliu din Romania, o intrecere care, in opinia mea, in cativa ani ar putea fi etapa IRC”, spune Porcisteanu.

 

In ceea ce priveste probele, dupa efectuarea recunoasterilor, Vali a declarat: “Dobarca si Calugaru arata foarte bine. Aici se poate forta! In schimb, Crintul are zone cu noroi, dar si altele cu multi bolovani, unde integritatea pneurilor este serios amenintata. Sunt sigur ca aici vom consemna numeroase victime si, sincer, nu cred ca este o alegere buna introducerea sa in programul pentru rally sprint. Pentru mine, Crintul reprezinta cel mai mare dusman dupa ce, in 2008 si 2009, pe aceasta proba, la diferenta de numai cateva sute de metri, am abandonat de doua ori.  Este motivul pentru care sper sa razbunam ghinionul si sa obtinem un timp foarte bun, dar vom incerca sa facem acest lucru menajand masina. In fine, Santa are partea de coborare destul de casanta si, in opinia mea, ultima trecere va fi extrem de dificila pentru toti concurentii care o vor parcurge”.

 

In acest an, organizatorii le-au mai pregatit concurentilor o surpriza. Astfel, daca asa cum s-a intamplat si in 2010, Raliul Sibiului este unul mixt, facand tranzitia intre stagiunea pe asfalt si cea pe macadam, anul acesta ponderea primei suprafete in totalul intrecerii este mai mare. Mai mult, diferenta este data de o proba noua, Paltinis, care, in plus, este una de noapte. Vali si Dan considera ca sectiunile de asfalt (si mai ales proba de noapte) reprezinta o provocare suplimentara pentru toti concurentii impunand adoptarea unei tactici speciale pentru a izbuti menajarea anvelopelor. “Pentru a obtine un rezultat bun, Raliul Sibiului iti cere, iata, parca mai mult ca oricand, nu doar performante bune in ceea ce priveste pilotajul, ci si adoptarea unei strategii perfecte. Noua ne plac incercarile si, firesc, vom cauta sa le facem fata cu succes si sper ca sambata seara le vom oferi numerosilor nostri fani inca un motiv de satisfactie”, a declarat Porcisteanu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2099 :: 22.15MB