No SSO cookie

PSA Peugeot Citroen si Bosch construiesc un hibrid fara acumulatori

voteaza
(5/ 1)
PSA Peugeot Citroen si Bosch construiesc un hibrid fara acumulatori
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

PSA Peugeot Citroen si Bosch pregatesc un motor revolutionar bazat pe tehnologia aerului comprimat.

 
 

Daca celor de la PSA Peugeot Citroen, in combinatie cu Bosch, le iese proiectul la care s-au angajat, am putea vorbi despre o adevarata revolutie in industria auto.

Conglomeratul PSA Peugeot Citroen are pe masa de lucru un sistem de propulsie care ar putea fi incadrat in segmentul hibrid, insa foloseste aerul comprimat in locul motorului electric. Toata aceasta poveste isi va gasi locul sub capota modelelor de clasa B ale celor doua branduri franceze.

Sistemul, care ar putea intra in productie de serie inca din anul 2016, include o pompma hidraulica care permite masinii sa rleze in regim 100% pe  benzina, 100% folosind aerul comprimat sau intr-un regim combinat din cele doua anterioare sau un fel de regim hibrid.

Sistemul, pus la punct de Bosch, poate oferi un consum de 2,94 l/100 km, luand in calcul un trafic supraaglomerat precum cel in Europa de astazi, fara a mai avea nevoie de imensele pachete de acumulatori care echipeaza masinile hibrid.
Tinta finala a PSA Peugeot Citroen este de a dezvolta un motor hibrid pe aer, care sa atinga un consum de numai 1,99 k/100 km.

Mai mult, un purtator de cuvant al alinatei PSA Peugeot Citroen a declarat pentru Automotive News ca si General Motors ar putea beneficia de aceasta tehnologie revolutionara. Se stie ca GM a preluat 7% din actiunile PSA Peugeot Citroen, ca parte a unei intelegeri care va permite celor doua companii sa imparta platforme si componente auto.

Evident, incercarea de a combina puterea rezultata din folosirea aerului comprimat cu cea a moptorului termic, nu este la prima incercare, la fel cum s-a mai vorbit si despremasini care ar putea fi puse in miscare nuami de aerul comprimat. S-ar [utea insa sa avem in fata primul proiect care ar putea fi dus pana la capat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2375 :: 17.8MB