No SSO cookie

BMW Group si PSA Peugeot Citroen au creat un joint venture in domeniul tehnologiilor hibrid

voteaza
(0/ 0)
BMW Group si PSA Peugeot Citroen au creat un joint venture in domeniul tehnologiilor hibrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW Group si PSA Peugeot Citroen au creat un joint venture pentru sporirea cooperarii in domeniul tehnologiilor hibrid. Cooperarea va produce sinergii cu potential important de reducerea a costurilor.

 
 
BMW Group si PSA Peugeot Citroen au decis sa inceapa o noua faza a colaborarii prin semnarea unui acord de creare a unui joint venture, cu parti egale pentru cele doua companii, care se va numi BMW Peugeot Citroen Electrification. Acordul a fost semnat la 1 februarie de Norbert Reithofer, presedinte al Consiliului Director BMW AG, si de Philippe Varin, presedinte al Consiliului Director PSA Peugeot Citroen. In octombrie 2010 cele doua companii au semnat un memorandum de principiu care avea rolul de a extinde cooperarea existenta si in domeniul sistemelor hibrid.


BMW Peugeot Citroen Electrification va pune accent asupra dezvoltarii si producerii de componente hibrid, inclusiv seturi de baterii, masini electrice, generatoare, dar si asupra dezvoltarii pachetelor software pentru sisteme hibrid. Cercetarea si dezvoltarea in comun, productia si achizitia de componente vor produce reduceri semnificative pentru ambele companii.


Aceasta initiativa comuna BMW Group si PSA Peugeot Citroen are ca obiectiv dezvoltarea de componente standard hibrid pentru electrificarea gamei de automobile a fiecarui constructor. Se urmareste crearea unei platforme europene deschise pentru aceste tehnologii care va ajuta industria europeana sa se structureze mai bine in domeniul hibridizarii. in aceast scop, parteneriatul va integra furnizorii prin externalizarea activitatii de dezvoltare, dar va permite si vanzarea componentelor hibrid catre diferite companii, in afara actionarilor sai.


Intrucat urmeaza a fi aprobat de autoritatile competente privind concurenta, acest joint venture este asteptat sa-si demareze operatiunile in cel de-al doilea trimestru din 2011. Noile componente hibrid vor echipa automobilele celor doi parteneri cu incepere din 2014.


Conducerea acestui joint venture, precum si forta de munca vor proveni din randul angajatilor celor doua companii. De asemenea, urmeaza sa fie angajat personal si din afara celor doua grupuri. Principalele pozitii de management vor fi repartizate in mod egal intre cele doua companii. Wolfgang Güllich, in prezent responsabil pentru strategiile de achizitii ale BMW Group, va fi numit director executiv (CEO) al BMW Peugeot Citroen Electrification, iar Jean Leflour, actualmente director pentru satisfactia clientilor si planificarea calitatii la PSA Peugeot Citroen, va prelua postul de director general.


"Aceasta cooperare comuna ne va permite sa realizam reduceri semnificative pentru companiile noastre in ceea ce priveste electrificarea. De asemenea, reprezinta un pas important pe drumul spre o mobilitate de durata", a spus Norbert Reithofer. "Prin acest joint venture avem certitudinea dezvoltarii si extinderii experientei noastre si putem crea un lider european in ceea ce priveste inovatiile hibrid in domeniul auto", a afirmat Philippe Varin.


BMW Group si PSA Peugeot Citroen coopereaza cu succes, de mai multi ani, in domeniul motoarelor, producand impreuna peste 1,8 milioane de unitati in intervalul cuprins intre 2006 si 2010. in februarie 2010 cele doua companii au semnat un acord pentru dezvoltarea unei noi generatii de motor dezvoltat in comun - un model pe benzina, cu patru cilindri -, care va respecta normele EU6. in prezent acest motor comun se afla in echiparea a numeroase modele ale marcilor MINI, Peugeot si Citroen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2092 :: 17.8MB