O parte din angajatii Dacia par sa nu mai fie multumiti de ceva timp incoace. Desigur, intotdeauna vor fi nemultumiti insa in momentul de fata acestia sunt de ordinul sutelor.
Si pentru ca nu au dorit sa stea cu mainile in san, si-au spus ca ar fi o idee minunata sa provoace o "rascoala" in cadrul uzinei.
Ce au facut acesti angajati?
Ei bine, in data de 20 martie 2013, cateva sute de salariati ai Uzinei Vehicule au incetat lucrul si au declansat un protest ilegal. Acesta a continuat la schimbul doi, cu un numar similar de persoane.
In acelasi timp, peste 80% din salariatii platformei au continuat activitatea in mod responsabil, pentru a respecta angajamentele fata de clienti.
Salariatii care au parasit posturile de lucru in data de 20 martie nu vor fi platiti pentru timpul cat au absentat nemotivat din postul de lucru.
SAD (Sindicatul Automobile Dacia) a fost notificat ca protestul este ilegal. In raspunsul scris catre conducerea Dacia, SAD s-a desolidarizat de participantii la greva spontana si confirma ca protestul este ilegal.
Nemultumitii au ramasi singuri si astfel au pierdut cateva paini pentru absenta nemotivata de la banda de lucru. Ramane de vazut daca vor mai continua cu astfel de proteste.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!