No SSO cookie

Peste 1 milion de modele Dacia fabricate inainte de 1990 se afla inca in circulatie

voteaza
(5/ 1)
Peste 1 milion de modele Dacia fabricate inainte de 1990 se afla inca in circulatie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Romanii inca tin la Daciile lor achizitionate inainte de 1990 si tocmai de aceea ele se afla inca in circulatie.

 
 

Din cate se pare peste un milion de modele Dacia fabricate inainte de 1990 sunt inca in circulatie. Statisticile au fost oferite de catre Directia Regim Permise de Conducere si Inmatricularea Vehiculelor din Ministerul Afacerilor Interne.

Cei de la DRPCIV au comunicat ca la sfarsitul anului trecut in Romania erau inmatriculate 1.416.956 modele Dacia care au fost achizitionate inainte de 1990.

Desigur, majoritatea acestor vehicule nu au modelul specificat. Motivul?
Pe vremea cand a fost facuta achizitia si inmatricularea nu exista o baza de date informatizata. Modelele au fost trecute fara a fi specificat modelul. In aceasta situatie sunt 1.050.430 de unitati.

Acum sa trecem la vehiculele care au modelul specificat. Astfel, avem 4 modele care figureaza ca model Dacia, 10 modele denumite Lastun, 2 modele 1100, 210 modele 1300, 24 de modele Dacia 1309, 3 modele Dacia 1309 L, 7 modele Dacia 1320 si 17 modele Dacia 1325.

Cat despre celebrul model 1310, avem 4420 unitati. Ramane sa vedem cate unitati vom mai avea pana la sfarsitul lui 2013; nu de alta, dar vine programul Rabla. Un program ce va beneficia de o serie de modificari care vor incuraja achizitia de automobile noi; cel putin asa ne spune Guvernul. Vom mai reveni cu detalii in momentul in care vom avea proiectul final.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3749 :: 22.19MB