No SSO cookie

Primele informații despre noul Jaguar XF

voteaza
(0/ 0)
Primele informații despre noul Jaguar XF
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dorința celor de la Jaguar de a acapara o parte importantă din vânzările realizate în prezent de modelele germane este pe cale de a se intensifica, odată cu lansarea noului Jaguar XF, care va fi pus în vânzare începând din acest an. În timp ce F-Type poate fi tentant pentru clienții Porsche, XE duce o luptă acerbă cu BMW Seria 3, Jaguar F-Pace este în duel cu Audi Q5 și în timp ce modelul XJ este redesenat în această perioadă, iată că britanicii au mai găsit timpul necesar pentru a modifica versiunea actuală a lui XF.

 
 

Jaguar a dezvăluit în această seară câteva fotografii și cu viitorul model sportiv S, care va primi prize de aer de dimensiuni mari în partea inferioară a barei din față, alături de proeminența prezentă pe capotă, specifică tuturor modelelor Jaguar. Un nou design este prezent și în zona celui de-al treilea rând de geamuri, în timp ce linia dreaptă prezentă pe lateral oferă mașinii un aspect numit de oficialii mărcii “lungime vizuală”.

Interiorul beneficiază de elemente întâlnite pe XE, XJ sau pe actualul XF, astfel că avem aici grilele care se închid și se deschid automat la apăsarea butonului de pornire al motorului. Cu toate acestea, acum sunt prezente mai multe pe lateralele bordului, pentru că zona centrală este rezervată display-ului touchscreen de 10,2 inch. Deja familiar, comutator retractabil al cutiei de viteze automate este de asemenea prezent pe noul model.

La fel ca și pentru alte modele din gama Jaguar Land Rover, este disponibil un sistem de sunet Meridian, de această dată cu nu mai puțin de 17 difuzoare și o putere de 825W. Panoul de instrumente principal este un ecran de 12,3 inch extrem de configurabil, în timp ce farurile full LED sunt montate în premieră pe un model Jaguar.

jag_new_xf_interior_image_240315_12_105883

 

La fel ca și XE, XF este dezvoltat pe o platformă cu o arhitectură bazată în mare parte pe aluminiu, astfel că este mai ușor cu 190 kg față de modelul anterior. Ampatamentul este cu 51 mm mai lung, chiar dacă mașina este cu 7 mm mai scurtă față de actualul model. Inginerul șef Ian Hoban promite că va fi mai mult spațiu la cap, deși mașina este mai scundă cu 3 mm. Portbagajul de 540 litri este mai mare față de Mercedes-Benz Clasa E sau BMW Seria 5.

jag_new_xf_studio_image_240315_03_105899

 

Dinamica este îmbunătățită datorită unei platforme cu 28% mai rigidă și cu 11% mai ușoară, în timp ce în partea din față există o suspensie cu brațe duble în formă de A realizate din aluminiu, la fel ca pe F-Type.

Servodirecția electrică, alături de tracțiunea integrală, vor fi disponibile la fel ca în cazul altor modele Jaguar. O parte din motorizările alese pentru noul model sunt cele care și-au făcut debutul odată cu XE, respectiv propulsoarele diesel de 2,0 litri cu 161 CP sau 178 CP, din familia Ingenium.

jag_new_xf_high_wire_image_240315_04_106008

 

Va fi disponibilă și o versiune revizuită a propulsorului de 3,0 litri twin-turbodiesel cu 296 CP și 700 Nm, în timp ce motorul de 3,0 litri V6 pe benzină cu 375 CP va fi curpins, de asemenea, în oferta noului model.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5355 :: 17.9MB