No SSO cookie

GENEVA 2017: Noul Porsche 911 GT3

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2017: Noul Porsche 911 GT3
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Premieră mondială la Geneva: Un motor aspirat natural mai puternic și un șasiu inspirat de cursele motorsport

 
 

Porsche 911 GT3 livrează performanțe specifice curselor motorsport, este constuit din materiale ușoare și oferă o experiență de condus extrem de directă. La noua generație a revoluționarului 911, apropierea dintre condusul de zi cu zi și cel pe pista de curse este mai puternică decât oricând. În centrul celor mai recente îmbunătățiri ale modelului, se află un motor boxer de 4 litri. Motorul aspirat natural, de 500 CP, cu turație foarte mare, rămâne practic neschimbat față de cel existent pe mașina de curse pur sânge 911 GT3 Cup. Șasiul reproiectat, cu sistem de direcție pe puntea spate, și folosirea materialelor ușoare pentru construcție au dus la convertirea puterii motorului într-o dinamică de condus superioară. Dezvoltată pe aceeași pistă de testare și pe aceeași linie de producție ca și mașinile de curse, tehnologia motorsport Porsche a fost încă o dată încorporată într-un automobil sport potrivit și pentru șosea.

high_gt3_5

 

Cei mai mulți conducători auto ai modelelor Porsche GT vor să își testeze mașinile și pe pista de curse, unde noul 911 GT3 își poate demonstra cu adevărat abilitățile, grație raportului greutate-putere de 2,86 kg/CP. Incluzând, în echiparea standard, cutia de viteze cu dublu ambreiaj, în 7 trepte (PDK), care a fost reproiectată special pentru modelul GT, automobilul de două locuri cântărește 1,430 kg cu rezervorul plin și accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde. Noul 911 GT3 prinde o viteză maximă de 318 km/h. Pentru cei care preferă stilul pur, nealterat, de condus, Porsche oferă, pentru noul 911 GT3, și o cutie de viteze manuală în 6 trepte, care îi permite performantului 911 să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde și să atingă o viteză maximă de 320 km/h.

Șasiul noului 911 GT3 beneficiază de experiența Porsche din cursele motorsport, fiind îmbunătățit pentru o dinamică și mai bună la condus. Automobilul de două locuri are garda la sol mai coborâtă cu 25 mm decât 911 Carrera S. În completarea designului perfecționat, șasiul asigură și o manevrabilitate superioară, datorată, în mare parte, sistemului de direcție activ pe puntea spate. În funcție de viteză, acesta se rotește fie în direcția inversă roților din față, fie în aceeași direcție cu acestea, îmbunătățind astfel agilitatea și stabilitatea automobilului. Tampoanele suport pentru motor și diferențialul spate blocabil amplifică dinamica la condus a automobilului.

Când vine vorba de aspectul său, 911 GT3 nu lasă loc de îndoială asupra misiunii sale. Spoilerul fabricat predominant din carbon subliniază ideea că forma unei mașini sport este determinată de aerodinamică. Structura frontală ușoară și spoilerul față au fost optimizate pentru o circulație mai bună a aerului. Aerodinamica amplificată este evidențiată, de asemenea, de structura din materiale ușoare a spatelui, cu guri de evacuare a aerului și de noul difuzor de aer.

high_gt3_6

 

Interiorul noului model sport, capabil de performanțe înalte, este croit după experiența de condus specifică unui 911 GT3. Volanul sport GT, cu un diametru de 360 ​​mm, provine de la 918 Spyder. Atât șoferul, cât și pasagerul, pot experimenta în aceeași măsură dinamica mașinii din scaunele Porsche Sports seats Plus, prevăzute cu suporturi laterale îmbunătățite și ajustare mecanică a poziției scaunului față-spate. Înălțimea scaunului și spătarele se reglează electronic. Spațiul alocat scaunelor din spate este acoperit, 911 GT3 fiind, în mod tradițional, un model de două locuri.

Porsche oferă trei tipuri suplimentare de scaune pentru 911 GT3: scaunele Sports seats Plus adaptive, cu reglare electrică în 18 poziții; scaunele tip bucket, cu spătar rabatabil, airbag pentru torace și reglare manuală față-spate; al treilea tip de scaune sunt tot model bucket, dar sunt fabricate integral din plastic ranforsat cu fibră de carbon, cu finisaj de solzi din carbon.

În plus față de Porsche Communication Management (PCM), cu modul de navigație online, ce oferă informații din trafic în timp real, echiparea standard include, de asemenea, modulul Connect Plus și aplicația Track Precision. Aceasta din urmă permite conducătorului auto să afișeze și să analizeze informațiile detaliate înregistrate de automobil, direct pe smartphone-ul lor.

911 GT3 este deja disponibil la comandă. Prețul pentru România este de 133.306 EUR, fără TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2597 :: 17.85MB