No SSO cookie

Noul Peugeot 4008 – un vehicul de teren modern

voteaza
(0/ 0)
Noul Peugeot 4008 – un vehicul de teren modern
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Peugeot 4008, disponibil pe piata romaneasca incepand cu trimestrul 3 2012

 
 

In concordanta cu strategia recenta a mixului de gama de modele, Peugeot va prezenta noul 4008 initial doar pe marile piete internationale, care au capacitatea de a aconta minimum 70% din vanzari. O aparitie distincta, plina de stil, oferind toate facilitatile unui SUV 4x4, Peugeot 4008 este un raspuns la necesitatile tot mai elevate ale utilizatorilor de vehicule tot-teren modernesi adaptabile.

Prin intermediul noului sau 4x4, Peugeot completeaza gama de modele existenta, cu un autoturism ce indeplineste in mod corespunzator toate exigentele clientilor. Cu personalitate puternica, bine adaptata mediului international foarte competitiv, 4008 este orientat atat catre utilizatorii care au sau au mai avut o masina de teren, cat si pentru cei care vor sa exploreze o alternativa la clasicele berline de segment mediu sau la monovolume. In Europa, 4008 este orientat mai mult catre utilizatorii care apreciaza modelele dinamice, puternice, cu dimensiuni optime pentru activitati recreationale, cu un interior practicsi incapatorsi cu o eficienta competitiva in ceea ce priveste consumulsi exploatarea. Peugeot 4008 indeplineste cu succes toate aceste cerinte enumerate, fiind o completare fericita a ceea ce ofera modelele consacrate deja: 4007si 3008, inclusiv recenta versiune HYbrid4.

Chiar daca este un produs al parteneriatului PSA-Mitsubishi, 4008 se aliniaza perfect la personalitatea traditionala a modelelor Peugeot. Grila flotanta, aerul felin al blocurilor optice frontale certifica apartenenta lui 4008 la codul stilistic Peugeot. Aceasta apartenenta este suplimentar evidentiata in  partea frontala de LED-urile pentru iluminare diurna care completeaza ”gheara felina” ce poate fi intuita la blocurile optice posterioare.

Caracterul off-road al masinii este accentuat de adoptarea grilei cu design vertical, bandourile de protectie pentru lateralul caroserieisi pasajele rotilor, precum si de jantele de mari dimensiuni, cu design personalizat.

Munca echipei de design a vizat chiar si cel mai mic detaliu, dand lui 4008 o eleganta si o clasa aparte pentru segmentul de piata din care face parte. Exteriorul este evidentiat de tusele cromate, iar ambianta interioara este innobilata de alegerea materialelor de finisare. Plansa de bord cu textura moalesi decoratiunile cu aparenta de lemn lacuit dau o nota aparte. Plafonul panoramic din sticla permite o buna iluminare a habitaclului atat in zona conducatorului auto, cat si a pasagerilor din spate. Confortul este suplimentat de utilizarea blocurilor de iluminare intrerioara cu LED-uri. Echipamentele suplimentare precum Open&Go, jantele de 18 inch, sistemul de navigatie cu ecran tactil si camera video pentru mers inapoi intregesc viziunea marcii Peugeot despre modul in care un SUV modern trebuie sa intruneasca asteptarile utilizatorilor.

Platforma tehnica a lui 4008 a fost preluata de la 4007, insa a fost redusa drastic in lungime, cu aproximativ 30 cm. Consolele fatasi spate au fost micsorate foarte mult, insa ampatamentulsi ecartamentul au suferit doar modificari minore, pentru a retine confortul general al acestei platforme tehnice. Toate aceste caracteristici, precum si dimensiunile exterioare, 4,34 m lungimesi 1,80 m latime, completate de inaltimea de 1,63 m, fac din 4008 o masina cu totulsi cu totul versatilasi in acelasi timp suficient de compacta pentru mediul urban.

In versiunea cu tractiune integrala, conducatorul auto poate selecta trei moduri de functionare ale transmiei: 2WD in care se folosesc doar doua roti motoare, cele ale puntii fatasi 4WD, in care tractiunea este asigurata de toate cele patru roti, cuplajul central ce indeplineste rolul de diferential mecanic fiind gestionat automat in functie de conditiile de aderenta la roti. Astfel, tractiunea pleaca tot de la modul 4x2 roti motoare fata, iar cuplul este transferat progresiv si la rotile spate in momentul in care sistemul de gestiune sesizeaza pierderi de aderenta la rotile anterioare. Suplimentar, exista cel de-al treilea mod LOCK, in care cuplajul central este blocat, distributia de cuplu fiind egala la ambele puntisi tractiunea fiind integrala permanenta, indiferent de aderenta la roti. Acest tip de transmisie va reprezenta aproximativ 80% din totalul vanzarilor lui 4008, modelul fiind oferit doar in aceasta configuratie in anumite regiuni europene.

In Romania, Peugeot 4008 va fi comercializat incepand cu trimestrul trei al anului 2012.

Motorizari: Benzina:

1.6l 85 kW (116 CP) / 152 Nm, cutie de viteze manuala cu cinci trepte

2.0l 113 kW (150 CP) / 198 Nm cutie de viteze manuala cu cinci trepte sau CVT

HDi Diesel:

1.6l HDi FAP 82 kW (112hp) / 270 - 280 Nm, cutie de viteze manuala cu sase trepte

1.8l HDi FAP 110 kW (150hp) / 300 Nm, cutie de viteze manuala cu sase trepte

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de ovyy

Peugeot avea nevoie de asa un model, pentru a face concurenta la aceasta clasa.

scris de ovyy

Imi place noul Peugeot 4008, dar nu am vazut multe pe strazile noastre.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2661 :: 17.8MB