In martie, la Geneva Motor Show, Peugeot ne-a dezvaluit o noua versiune a modelului 908, pentru clasa LMP1, numit Hybrid4.
Dupa cum sugereaza si numele, noul Peugeot 908 foloseste un sistem de propulsie hibrid. Peugeot nu a participat la ultima cursa de 24 de ore de la Le Mans si nici in alte curse. Motivul a fost ca modelul 908 HDi era in stadii incipiente de dezvoltare. Acum insa, este programat sa concureze in 2012.
Testul de anduranta a avut loc cu o luna in urma, pe 16 septembrie, dar a fost pastrat secret. Acum, Peugeot a decis sa testeze noul hibrid in aer liber, pe pista de la Estoril, in Portugalia. Soferii firmei franceze, Alexander Wurtz, Nicolas Minassian si Stephan Sarazin au facut mai mult de 300 km.
Directorul tehnic Peugeot Sport, Bruno Famin, a recunoscut ca distanta nu a fost comparabila cu o cursa de anduranta reala: "Scopul nostru nu a fost de a efectua o multime de kilometri, ci de a verifica daca toate functioneaza corect. A fost important sa facem asta pentru a analiza datele realizate pe fiecare tur, pentru a fi siguri ca am inteles rezultatele obtinute, inainte de a trece la pasul urmator. "
Dupa Formula 1, cursele de anduranta sunt urmatoarele care vor adopta tehnologia hibrid. Toyota a anuntat si ea recent, propriul hibrid pentru cursa de 24 de ore de la Le Mans. Mai mult, Porsche a folosit deja, in ultimii doi ani, un hibrid de curse 911 GT3 R.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 10 December 2011 20:14
De departe cea mai frumoasa masina de la le Mondial de l'Auto.
scris de ovyy 10 December 2011 20:13
Tehnologia hibridă a devenit o prioritate şi pentru cursele de anduranţă.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!