No SSO cookie

Noul Mercedes-Benz Vito

voteaza
(0/ 0)
Noul Mercedes-Benz Vito
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Mercedes-Benz Vito este un autovehicul comercial cu un design modern, adaptat mai multor întrebuinţări

 
 

De la meşteşugari la comercianţi, de la furnizori de servicii de întreţinere la transport de tip shuttle și taxi - Vito este cu adevărat un autovehicul bun la toate. Noul Vito furgon este singurul model din clasa sa disponibil în trei variante de lungime și cu trei sisteme de propulsie diferite. Cu o capacitate de încărcare de până la 1369 kg, acesta are cea mai mare sarcină utilă din clasa sa. De asemenea, Vito Mixto dispune de o cabină ce combină avantajele unui furgon cu cele ale unui model pentru transport persoane.

Prin Vito Tourer, Mercedes-Benz deschide un capitol cu totul nou în transportul de persoane. Există trei variante disponibile: Vito Tourer BASE, funcțional și robust, versatilul Vito Tourer PRO și modelul premium Vito Tourer SELECT. Datorită acestei familii complete de modele, Tourer poate fi adaptat oricărui tip de transport de persoane.

Noul Vito creează o impresie puternică, inconfundabilă. Cu toate acestea, designul noului autovehicul nu este un scop în sine. Cu o valoare a coeficientului aerodinamic de 0.32, noul Vito beneficiază astfel de un consum redus de combustibil şi de eficienţă îmbunătăţită. Chiar de la prima vedere, caroseria acestuia subliniază calitatea superioară, prin elemente precum îmbinările discrete şi simetrice.

Atât șoferul, cȃt și pasagerul din dreapta se bucură în noul Vito de confort şi mai mult spaţiu decât înainte.

Reproiectată în întregime, cabina noului Vito este exemplară în privinţa funcționalităţii și ergonomiei. Simetrică în forma sa de bază, structura este bine conturată și spaţioasă, pentru o siguranță operațională maximă. Cabina are un aspect inovator, ce subliniază calitatea superioară, în comparaţie cu celelalte autovehicule din clasa sa.

În timpul dezvoltării acestui nou model, spaţiul a primit o deosebită atenție, deoarece, în fond, pentru mulți șoferi noul Vito este atȃt un birou, cȃt și un spațiu în care îşi petrec o mare parte din zi.

Pentru prima dată în acest segment de autovehicule: tracţiune față, spate și integrală

“One for all” este o afirmaţie celebră, care se aplică şi în cazul sistemului de propulsie al noului Vito. Acesta este primul autovehicul din clasa sa care dispune de variante de tracţiune spate, tracţiune integrală sau, în prezent, de tracţiune faţă.

Noul sistem de tracţiune faţă din această gamă este util. Când autovehiculul este gol sau cȃnd transportă doar o sarcină ușoară, această variantă oferă o putere de tracţiune îmbunătăţită. Prețul de achiziție este, de asemenea, foarte atractiv. Pe de altă parte, tracţiunea spate este soluția potrivită pentru toate situaţiile în care sunt implicate încărcături grele, volum pentru remorcat sau cȃnd este solicitată o dinamică de conducere excepţională.

Tracţiunea integrală este folosită atunci când o putere de tracțiune mare este necesară, inclusiv în condiţii grele sau pe drumurile cu dificultăţi. Datorită noului design integrat al sistemului de tracţiune integrală, înălțimea autovehiculului Vito 4x4 este similară cu cea a modelelor cu tracţiune faţă sau spate.

Noul Vito cu tracţiune faţă este conceput pentru următoarele situaţii: cu predominanţă operaţiuni punctuale, cu o încărcătură maximă, la o sarcină utilă mică spre medie. Menținerea costurilor pe cȃt de scăzute posibil este, de asemenea, o prioritate pentru Mercedes-Benz.

Acest model are un motor compact cu patru cilindri, montat transversal, cu o cilindree de 1.6 litri și disponibil în două variante de putere: Vito 109 CDI cu 88 CP și Vito 111 CDI cu 114 CP.

În cazurile în care cerințele privind performanța sunt ridicate, utilizarea este intensivă, încărcăturile sunt grele sau trebuie remorcate, alegerea perfectă este noul Vito cu tracţiune spate şi motor cu patru cilindri, cu o cilindree de 2.15 litri. Acesta este disponibil în trei variante de putere: Vito 114 CDI, 136 CP; Vito 116 CDI, 163 CP şi Vito 119 BlueTEC, 190 CP. Avȃnd primul motor Euro VI din clasa sa, Vito 119 BlueTEC ocupă un loc aparte în acest segment.

Transmisia manuală cu şase trepte transmite putere motorului, în versiunea standard. Transmisia automată 7G-TRONIC PLUS cu convertizor de cuplu motor este opțională pentru Vito 114 CDI și Vito 116 CDI Vito și standard la Vito 119 BlueTEC şi Vito 4x4 cu tracţiune integrală. În cazul autovehiculelor comerciale uşoare, acesta este singurul model din lume cu transmisie automată, convertizor de cuplu motor și șapte trepte.

Noul Mercedes-Benz Vito stabilește, de asemenea, noi standarde de siguranță. Siguranţa se extinde, în mod natural, către precizia direcţiei și discuri de frȃnă redimensionate (cu sistem de frȃnare 16" sau 17" în funcție de model), precum și ADAPTIVE ESP ca dotare standard.

Până la opt airbaguri, în cazul Vito Tourer, şi un nou sistem de asistenţă

Vito furgon este singurul autovehicul comercial uşor care oferă standard airbaguri și un indicator care aminteşte de punerea centurii de siguranță, atât pentru șofer, cȃt și pentru pasager. Vito Tourer PRO și Vito Tourer SELECT dispun, de asemenea, de airbaguri tip cortină şi airbaguri laterale pentru torace/pelvis. Pentru prima dată, Vito a făcut posibilă introducerea de airbaguri în spate pentru Tourer. Cu până la opt airbaguri în total, Tourer este, prin comparație, un nou punct de reper în segmentul său.

Echipamentele standard ale noului Vito includ şi Attention Assist. Bazȃndu-se pe diverși parametri, această funcţie stabileşte observaţii cu privire la starea șoferului. Unic în acest segment, Crosswind Assist este disponibil standard. Assist Crosswind elimină efectele rafalelor de vȃnt care acționează asupra autovehiculului. În plus, monitorizarea presiunii anvelopelor este un alt element oferit standard.

Noul Vito poate fi echipat şi cu alte sisteme de asistență, pentru a răspunde nevoilor individuale. Active Parking Assist este nou şi unic în cazul autovehiculelor comerciale uşoare. Blind Spot Assist emite un avertisment în cazul în care există alte vehicule în unghiul mort la schimbarea benzii, iar Lane Keeping Assist atrage atenţia atunci cȃnd autovehiculul se abate de la banda de circulație.

Mai multă lumină pentru o vizibilitate sporită: Intelligent Light System

În cazul noului Vito, opţiunea Intelligent Light System (ILS) este o alternativă la farurile puternice cu halogen, oferite standard. Unică în cazul autovehiculelor comerciale uşoare, această tehnologie beneficiază de indicatori cu LED, lămpi de zi cu LED, precum și de faruri cu LED pentru fază scurtă și faza lungă, cu funcţia cornering. În funcție de viteză, farurile se adaptează la condusul pe autostrăzi sau drumuri de țară, printr-o distribuţie a luminii variată.

Două variante de ampatament, trei modele de lungime şi pȃnă la patru versiuni de greutate

Toate cele trei variante de lungime sunt cu 140 de milimetri mai lungi decât precedentul Vito. Acest aspect poate fi atribuit în principal spatelui prelungit, care ajută la protejarea pietonilor. Astfel, au rezultat autovehicule de lungimile de 4895 mm, 5140 mm și 5370 mm. Înălțimea maximă este de 1910 mm, însă diferă în funcție de model. Prin urmare, toate variantele se situează în limita de doi metri înălţime și se încadrează perfect în parcările auto subterane sau etajate și în spălătoriile automate.

Sarcina utilă a autovehiculelor Vito se situează între 2.8 t și 3.05 t. Aceste modele sunt completate de varianta mică de 2.5 t și de o variantă upgradată de 3.2 t Vito. Datorită noii tracţiuni față, combinată cu un motor diesel compact, Vito furgon cu o lungime medie şi echipamente standard are o masă de doar 1761 kg. Ca urmare, chiar şi varianta Vito cu o masă maximă admisă de 3.05 t dispune de o sarcină utilă impresionantă de 1289 kg. Cu toate acestea, campionul sarcinii utile din clasa sa este Vito cu tracţiune spate, care are o masă maximă admisă de 3.2 t și o capacitate de sarcină utilă de 1369 kg.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3047 :: 17.81MB