Ford a anuntat astazi ca a incheiat un nou contract de patru ani cu United Auto Workers Union, care acopera aproximativ 41000 de angajati.
Conform noului contract de munca, Ford va adauga 12000 de locuri de muncă in urmatorii patru ani, in fabricile sale din SUA, aducand productia din Mexic, China si Japonia, inapoi acasa, in SUA.
Ford va adauga, de asemenea, lucrul in schimburi, care va reprezenta 5000 pana la 12000 de noi locuri de munca, la patru dintre uzinele sale din SUA: fabrica de asamblare Michigan, fabrica de asamblare din Chicago, fabrica de asamblare de la Louisville si Auto Alliance International din Michigan.
"Acest acord este o dovada ca lucrand impreuna cu partenerii nostri UAW si comunitatile locale, putem crea in mod semnificativ noi locuri de munca, sa investim in fabricile noastre si in oameni si sa aducem beneficii importante economiei Statelor Unite", a declarat presedintele Ford din America , Mark Fields.
Seful Ford a mai declarat: "acordul nostru este corect fata de angajatii nostri si imbunatateste competitivitatea noastra in SUA" Relocarea productiei se refera in special la camionete si vehicule comerciale, cum ar fi seria F si seria E, dar nu se limiteaza la ele.
De exemplu, cererea pentru noul Focus este mare, dar vanzarile au fost ingreunate de numarul mic de masini care se gasesc la dealeri. Vanzarile la Explorer, Escape si Fusion au crescut, de asemenea, astfel incat schimbarile vor permite Ford sa satisfaca cererea mare pentru produsele sale.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!