Se apropie rapid Los Angeles Auto Show 2011, ce va avea loc intre 18-27 noiembrie. Aici va avea loc premiera mondiala a urmatorului model Ford, noul Escape.
Ca si in cazul modelelor actuale Fiesta si Focus, SUV-ul compact va fi oferit la nivel mondial in aceeasi forma, inlocuind actualul Escape din America de Nord precum si Kuga in Europa si alte piete de pe glob.
Ford ne-a dat o previzualizare a noului Escape, cu studiu de concept Vetrek in acest an la Detroit Motor Show in ianuarie. In afara de data prezentarii, Ford a dezvaluit, de asemenea, mai multe detalii despre optiunile de propulsie ale SUV-ului.
In America de Nord, Escape va fi oferit cu o gama de trei motoare pe benzina cu patru cilindri, inclusiv noile 1.6 litri si 2.0 litri turbo EcoBoost de unitati si un motor aspirat natural de 2,5 litri Ti-VCT.
Cu alte cuvinte, Ford nu va oferi nici o versiune hibrida a Escape nici un motor V6. Cu toate acestea, producatorul de automobile din Detroit, a declarat ca se asteapta ca motorul de 1,6 litri EcoBoost sa consume mai putin combustibil pe autostrada decat Escape Hybrid curent.
Ford a adaugat ca varianta de 2.0 litri, care inlocuieste, in esenta, V6, "va avea un consum de combustibil mai mic decat motoarele V6 ale concurentilor", furnizand in acelasi timp performante de neegalat".
Ne asteptam ca toate cele trei motoare sa fie oferite in variantele tractiune fata sau 4x4.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!