Modelele liniei de top Mondeo, Titanium si Titanium S, care sunt alimentate de un motor Ford de 2,0 litri EcoBoost turbo, vor fi in curand disponibile cu o cutie de viteze manuala in sase trepte, in plus fata de dublul-ambreiaj PowerShift.
Motorul Ford de 2,0 litri EcoBoost este disponibil in doua variante, de 203 CP si 240 CP. Ambele vor fi oferite cu cutie de viteze manuala pana la sfarsitul anului 2011, incepand cu Germania, Olanda si Elvetia. Disponibilitatea pentru restul Europei va urma la scurt timp.
Potrivit producatorului, versiunea cu 203 CP cu transmisie manuala cu sase trepte va avea un consum mediu de 7,6 lt/100 km si emisiile de CO2 de 176 g/km. Aceasta combinatie motor-cutie de viteze va fi, de asemenea, disponibila si pentru modelul Titanium S-MAX si Titanium S.
Ford spune ca atunci cand este combinat cu transmisie manuala cu sase trepte, versiunea cu 240 CP a motorului EcoBoost de 2.0 litri nu este doar cel mai puternic Mondeo construit vreodata, depasindu-l pe cel de 3.0-litri V6 Mondeo ST220 cu 14 CP, dar este, de asemenea, si cu 30 % mai eficient la consumul de combustibil, reusind acelasi consum si emisii de CO2 ca la motorul de 203 CP.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 21:24
noul focus este genul de masina care ori o iubesti de la prima vedere ori nu iti va place in veci
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!