No SSO cookie

Noul Citroen C4 Picasso se prezinta

voteaza
(0/ 0)
Noul Citroen C4 Picasso se prezinta
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen C4 Picasso este mai usor si mai compact, dar totodata mai spatios.

 
 

Dupa ce a atras atentia intregii lumi cu suita sa de masini lasate sa fie suprinse de paparazzi pe drumurile europene, versiunea pentru productie, care a denumita ca un concept la Geneva 2013, Technospace Study, este gata sa dea ochii cu publicul, intr-o varianta cat se poate de finala.

Prima impresie pe care o lasa, este partea frontala total neconventionala, insa vorbind despre un Citroen, nimic nu mai este neconventional, nici macar profiul masinii, cel putin ciudat dealtfel.

Insa iata datele inlocuitorului modelului C4 Picasso:

Cu o lungime de 4.430 mm, 1.830 mm latime si 1,610 mm inaltime, cpmpactul Citroen este cu 40 mm mai scurt si cu 50 mm mai scund decat C4 Picasso, desi francezii pretind ca este mai incapator,atat pentru pasageri, cat si pentru bagajele lor. Pana la urma, exista o explicatie pentru aceasta, datorita faptului ca ampatamentul masinii a crescut cu 55 mm si are in total 2.785 mm, partea frontala este mai lata cu 82 mm, in timp ce spatele este cu 31 mm mai lat decat al modelului pe care-l inlocuieste.

Citroen afirma ca si portbagajul este mai incapator, oferind 40 de litri de spatiu de depozitare in plus, fata de vechiul model, ajungand la 537 litri, respectiv 637 litri cu scaunele spate glisate inainte.

Ramanand in habitaclu, interiorul a primit materiale de calitate mai ridicata si tapiterii premium, care includ variante bicolore pentru scaune, portiere si plansa de bord. Si echipamentele sunt superioare, masina primind un ecran touchscreen de 7" in standard, de unde pasagerii fata pot controla sistemul de aer conditionat dual-zone, navigatia, sistemul audio, telefonul, dar si sistemele de ajutor ale soferulu si serviciile conectate ale masinii.
Pe langa acesta, in fata soferului este pozitionat un ecran de 12" HD, care afiseaza datele esentiale ale masinii, dar poate fi configurat sa preioa si datele de pe navigatie sau alte sisteme, in plus putand fi personalizat cu o fotografie proprie.

Principalul puncte forte ale noului C4 Picasso este noul EMP2 (Efficient Modular Platform 2), dezvoltat de Peugeot-Citroen PSA Group. Acesta este realizat dintr-o combinatie de aluminiu si otel calit la o calitate superioara, pentru anumite parti, in timp ce podeaua, partea din spatem, este realizata din material compozit, rezultand o reducere a greutatii cu 70 de kilograme. Si Citroen n-a "slabit" doar de aici, la aceasta concurand si caroseria mai compacta ca dimensiuni si folosirea materialelor usoare la realizarea ei, ca spre exemplu: capota motor din aluminiu si partea spate realizata din compozit. Iata de unde francezii au mai taiat 70 de kilograme, ajungand la un final de 140 kilograme economie fata de modelul precedent.

Citroen nu se opreste aici, anuntand ca C4 Picasso este primul MPV compact din lume care emite sub 100 gr/km CO2, folosind un motor conventional cu combustie interna. Este vorba despre motorizarea Airdream e-HDi 90, echipat cu Start/Stop, care ofera 92 CP, cuplat la o transmisie fara ambreiaj, cu 6 trepte, combinatia rezuzltand 98 gr/km CO2 si un consum mixt de 3,8 l/100 km.

Oferta de motorizari mai include un diesel de 114 CP si doua unitati pe benzina, VTi 120 de 120 CP, respectiv THP 155 de 156 CP.

Noul C4 Picasso are lampi spate LED, cu efect 3D, un sistem Vision 360 care utilizeaza 4 camere video amplasate in jurul masinii, care poate colabora sau nu cu sistemul Park Assist, cruise control si centuri de siguranta active.

Citroen se afla in faza avanasata de lucru si la inlocuirea modelului mai mare din oferta, Grand C4 Picasso, cu sapte locuri.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8145 :: 17.87MB