No SSO cookie

Geneva 2013: Citroen Technospace Concept

voteaza
(5/ 1)
Geneva 2013: Citroen Technospace Concept
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Citroen Technospace Concept are mai putine briz-brizuri decat ne-am fi asteptat.

 
 

Daca vreti sa va faceti o idee asupra directiei in care se indreapta designul Citroen C4 Picasso, este indeajuns sa aruncati o privire asupra Citroen Technospace Concept, prezentat de francezi la Geneva Motor Show, editia 2013.

Constructorul francez afirma ca Citroen Technospace Concept este o avanpremiera asupra directiei de dezvoltare a segmentului MPV Citroen. Viitoarea generatie Citroen C4 Picasso promite clientilor o scadere substantiala a emisiilor poluante si un desen compact care ofera mai mult spatiu interior, parte, multumita folosirii noului Efficient Modular Platform dezvoltat de companie, care ar trebui sa permita masinii cu cinci usi sa ofere un spatiu interior pentru bagaje, cu cel putin 0,5 metri cubi mai mare.

In timp ce nu exista niciun fel de detalii asupra interiorului versiunii pentru productie a noului C4 Picasso, Technospace Concept ofera sisteme de control tactil, cu un monitor imens de 12" montat in partea superioara aa bordului. In plus, ofera scaune "Relax" pentru pasagerii din fata. Si nu, nu stim ce inseamna aceasta sau cel putin nu mai mult decat veti intelege voi din comunicarea laconica care ne-a fost pusa si noua la dispozitie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4557 :: 22.21MB