No SSO cookie

Noile C4 Picasso si Grand C4 Picasso - informatii complete

voteaza
(0/ 0)
Noile C4 Picasso si Grand C4 Picasso  - informatii complete
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen a prezentat noile C4 Picasso si Grand C4 Picasso. Noile modele trec la noua imagine de marca si adopta tehnologia micro-hybrida e-HDi.

 
 
Cele doua monovolume ale marcii, C4 Picasso si Grand C4 Picasso, trec la noua imagine de marca si adopta tehnologia micro-hybrida e-HDi. Cunoscand un succes comercial de necontestat dupa lansare, cu aproape 650.000 de vehicule vandute, acestea ofera o serie de modificari atat in ceea ce priveste stilul cat si motorizarile.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso, care ofera o luminozitate deosebita datorita parbrizului panoramic, dobandesc in partea frontala si in spate noul logo al marcii, precum si o semnatura luminoasa cu leduri, vizibile atat ziua cat si noaptea, situata pe bara fata, sub proiectoare. Disponibila din acest moment pe C4 Picasso si Grand C4 Picasso, tehnologia micro-hibrida e-HDi combina sistemul Stop&Start, aflat la a 2-a generatie cu o cutie manuala pilotata si motorizarea HDi 110, dotata cu filtru de particule. Aceasta tehnologie ofera un confort deosebit la condus, dar si consum scazut de combustibil (4,8 l/100 km) si emisii de CO2 reduse semnificativ (125g/km).

C4 Picasso si Grand C4 Picasso pot dispune de Citroen eTouch, un pachet de servicii compus din: apel de urgenta si de asistenta, carnet de intretinere virtual si serviciu Eco Driving. Aceste evolutii vor fi disponibile in cursul ultimului trimestru din 2010.

STIL : ADOPTAREA NOII IMAGINI, PERSONALIZARE SI ELEGANTA

In termeni de stil, noutatile care sporesc eleganta modelelor C4 Picasso si Grand C4 Picasso sunt multiple :

    * Aplicarea pe grila fata si pe haion a noului logo, care se regaseste si pe centrul jantelor din aluminium, pe volan si pe cheia cu telecomanda ;
    * Optiunea Black Top introduce oferta C4 Picasso bicolor: o gama de sase culori pentru caroserie si negru stralucitor pentru plafon si montanti ;
    * Bara de protectie frontala dobandeste un design unic pentru ambele versiuni C4 Picasso (in 5 si 7 locuri), preluata de la C4 Picasso cu 5 locuri, acesteia adaugandu-i-se sub proiectoare o semnatura luminoasa cu leduri, activa atat ziua cat si noaptea ;
    * Faruri fata cu semnalizatoare cu lumina alba ;
    * Stopuri cu contur negru la C4 Picasso ;
    * Adaugarea unei benzi cromate pe manerele exterioare ale portierelor, decor disponibil pe nivelul de echipare Exclusive ;
    * Introducerea unei tapiterii noi pentru scaune si pentru interiorul portierelor, pentru nivelul de echipare Exclusive.

 e-HDi : O TEHNOLOGIE MICRO-HYBRIDA PENTRU REDUCEREA EMISIILOR DE CO2 SI A CONSUMULUI DE CARBURANT

 Noul sistem micro-hibrid e-HDi este asociat cu motorizarea HDi 110 FAP si cutia de viteze manuala pilotata BMP6. Aceasta tehnologie micro-hibrida este bazata pe a doua generatie a sistemului Stop&Start. Aceasta din urma beneficiaza de un alternator reversibil, ale carui performante au fost imbunatatite. Puterea a crescut cu 70% fata de prima varianta la 2,2kW si include acum electronica de putere. Pornirea, rapida si transparenta, se face in 400ms, jumatate din cea a unui demaror clasic. Un  dispozitiv de asistenta la reteaua de bord, e-booster, poate stimula alimentarea electrica a alternatorului. Acest dispozitiv ofera mai multe avantaje:

    * O crestere a energiei transmise, pentru ameliorarea capacitatii la redemaraj, functional la temperaturi de pana la -5 °C ;
    * Suport al retelei de bord printr-o transparenta totala a energiei utilizata de catre demaror, care permite mentinerea performantelor proiectoarelor, a stergatoarelor si a radioului… ;
    * O functie de optimizare a bateriei prin recuperarea energiei la.

 C4 Picasso si Grand C4 Picasso au fost echipate printre altele si cu o baterie etansa dimensionata care poate tolera pana la 600.000 de cicluri de redemaraj. Ambele modele au suportat si o optimizare a suspensiei motorului pentru a oferi mai mult confort in timpul opririlor si redemararilor. Au fost fost inregistrate progrese semnificative in ceea ce priveste consumul de carburant si emisiile de CO2. Consumul de combustibil in ciclu mixt este de 4,8l/100 km pentru C4 Picasso (5,0 pentru Grand C4 Picasso) si emisiile de CO2  in acelasi regim se situeaza la 125 (130) g/km. In mediul urban, reducerea consumului si a emisiilor de  CO2 pot ajunge pana la 15%.

Citroen eTouch PENTRU A RAMANE CONECTAT

Citroen eTouch acum disponibil pe modelele Citroen C4 Picasso si Grand C4 Picasso. Compus dintr-un pachet de servicii care include apelul de urgenta si asistenta localizate, Citroen eTouch propune de asemenea un carnet de intretinere virtual si un serviciu Eco Driving accesibil prin intermediul rubricii MyCitroen de pe site-ul internet.

Pentru apeluri, Citroen eTouch functioneaza complet independent. Sistemul este echipat cu un modul GPS si cu o cartela SIM care nu necesita abonament telefonic. La bordul vehiculului sunt disponibile doua butoane, unul « SOS » pentru apelurile de urgenta (apelul se poate declansa automat la impact) iar celalalt "Logo-ul Citroen" pentru apelurile de asistenta. Apelul de urgenta permite reducerea timpului de interventie de urgenta, indiferent daca sunteti o victima a unui accident sau martor al acestuia. Ambele servicii sunt gratuite si disponibile 24/24, 7/7.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2312 :: 22.17MB