Modelele vârfuri de gamă din seria 911, respectiv 911 Turbo și 911 Turbo S, se lăudă acum cu 20 CP mai multă putere, un design cu linii precise și caracteristici îmbunătățite. Încă de la lansare, modelele vor fi disponibile atât în varianta coupe, cât și în varianta decapotabilă.
Motorul noului 911 Turbo, în șase cilindri bi-turbo, cu o cilindree de 3,8 litri, are acum o putere de 540 CP. Surplusul de putere a fost obținut datorită modificării valorilor de admisie din chiulasă, noilor duze de injecție și presiunii mai mare de combustibil. 911 Turbo S dezvoltă acum 580 CP, datorită noilor turbine cu compresoare mai mari. Porsche este, în continuare, unicul producător care folosește turbine cu geometrie variabilă în motoarele pe benzină.
Noile mașini sport ating o performanță la condus uimitoare, în timp ce consumul de carburant este redus și mai mult. 911 Turbo S Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 2,9 secunde. Viteza maximă de 330 km/h este cu 12 km/h mai mare decât în cazul modelelor precedente. 911 Turbo atinge 100 de km/h în 3,0 secunde, iar viteza maximă este de 320 km/h – cu 5 km/h mai rapid decât predecesorul. Cu toate acestea, variantele coupe consumă doar 9.1 l/100 km, iar variantele decapotabile 9,3 l/100 km. Aceste cifre indică un consum mai mic cu 0,6 litri la 100 km, pentru toate versiunile.
Noile modele Porsche 911 Turbo pot fi comandate începând cu decembrie 2015.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!