Pentru a depăși cei 500 de CP (368 kW) ai modelului 911, inginerii Porsche s-au concentrat pe un design mai ușor, eficiență aerodinamică, consum redus, manevrabilitate îmbunătățită, diminuând totodată costurile de service și cele ale pieselor de schimb.
Plafonul noului 911 GT3 R dispune de două bolte poziționate deasupra pasagerilor și un ampatament cu 8,3 cm mai mare decât cel al generației anterioare. Aceste două elemente de design asigură o distribuție mai echilibrată a greutății și manevrabilitate mai previzibilă în viraje comparativ cu generația anterioară. Prin soluții de diminuare sistematică a greutății caroseriei, accesoriilor și suspeniei, inginerii Porsche au optimizat semnificativ poziția centrului de gravitație a noului Porsche 911 GT3 R. În plus, design-ul ușor al caroseriei sportivelor de serie Porsche 911 GT3 RS din aluminiu-oțel reprezintă baza noului model de curse 911 GT3 R.
Noul Porsche 911 GT3 R dispune de un motor inovator de 4 litri în șase cilindri similar motorului ultra-performant al modelului 911 GT3 RS. Injecția directă care operează la presiuni de până la 200 de bari și tehnologia cu temporizare variabilă a supapelor asigură un consum eficient de combustibil.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!