918 Spyder a fost dezvoltat pentru a fi un hybrid de performanță cu tehnologie plug-in. Super-sportiva a fost prezentată pentru prima oară la Salonul Auto de la Geneva din 2010. Modelul 918 Spyder reprezintă o continuare a super sportivelor din istoria Porsche, alături de 904 Carrera GTS, 959, 911 GT1 și Carrera GT.
În 1963, inginerii Porsche au dezvoltat o caroserie din oțel și polimer pentru 904 Carrera GTS, un prim exemplu care îmbină stabilitatea și design-ul ușor. În 1968, modelul 959 a prezentat tracțiunea integrală controlată electronic. Zece ani mai târziu, 911 GT1 a dat startul modelelor de serie cu tehnologie cu fibră de cabron.
În plus față de predecesorii săi, 918 Spyder integrează tehnologii avansate, un motor foarte puternic cu două motoare electrice, eficiență energetică și performanță maximizată. Modelul reprezintă un punct de plecare pentru dezvoltarea generațiilor viitoare de super sportive ultra-performante.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!