No SSO cookie

Porsche dezvoltă modelul Cayman GT4 Clubsport

voteaza
(0/ 0)
Porsche dezvoltă modelul Cayman GT4 Clubsport
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pornind de la modelul Cayman GT4, cu caroseria mai ușoară, Porsche Motorsport a dezvoltat o variantă care se încadrează în standardul pentru curse

 
 

Denumită Cayman GT4 Clubsport, această variantă este programată să debuteze pe 18 noiembrie, în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Aceeași dată va marca și startul vânzărilor pentru acest model cu motor poziționat central, capabil să dezvolte 385 CP.

Asemenea modelului de serie care îi stă la bază, Cayman GT4 Clubsport este propulsat de un motor boxer cu șase cilindri, de 3,8 litri. Versiunea destinată curselor dispune de o transmisie Porsche cu ambreiaj dublu, controlată prin padele amplasate pe volan și de un diferențial blocabil pe puntea spate. Brațele ușoare ale suspensiei față sunt preluate de la fratele mai mare 911 GT3 Cup, care participă în cele 20 de campionate monomarcă Porsche din întreaga lume. Impresionantul sistem de frânare este dotat cu discuri din oțel, care măsoară 380 mm în diametru. Având o masă proprie de numai 1.300 de kilograme, Cayman GT4 Clubsport – ce dispune în echiparea standard de un rollcage sudat de șasiu și de scaune-scoică, cu centuri de siguranță prinse în șase puncte – este cu adevărat ultra-ușor.

Comenzile pentru noul Cayman GT4 Clubsport pot fi înregistrate la centrul Porsche Motorsport din Weissach, sau, pentru piața americană, la Porsche Motorsport North America. Pentru 2016 Porsche planifică omologarea acestui model la curse precum Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cub Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada, plus la alte competiții organizate de Porsche Club of America și alte întâlniri la nivel de club din lumea întreagă.

Mai multe informații, precum și fotografii cu noul Porsche Cayman GT4 Clubsport vor fi disponibile după premiera mondială a modelului, pe 18 noiembrie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2612 :: 22.19MB