No SSO cookie

Modelul MINI Countryman cu numărul 250.000 a părăsit linia de producţie

voteaza
(5/ 1)
Modelul MINI Countryman cu numărul 250.000 a părăsit linia de producţie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Lansarea MINI Countryman a însemnat intrarea mărcii premium din Marea Britanie într-un segment nou

 
 

Ziua de 12 martie 2013 reprezintă momentul în care modelul MINI Countryman cu numărul 250.000 a părăsit linia de asamblare din Graz (Austria), acolo unde este uzina partenerului de producţie şi dezvoltare Magna Steyr.

Acest punct de referinţă în producţia modelului, atins la doi ani şi jumătate de la debutul comercializării, oferă o dovadă clară că plăcerea condusului - emblematică pentru marca MINI - şi stilul legendar sunt deosebit de convingătoare în segmentul compact premium.

"Cererea deosebită la nivel global pentru MINI Countryman reprezintă o dovadă convingătoare a strategiei riguroase de expansiune care este implementată pentru marca MINI", a declarat Harald Krüger, membru al Consiliului Director BMW AG, MINI, Motorcycles, Rolls-Royce, Aftersales BMW Group. Producţia modelului MINI Countryman cu numărul 250.000 vine la puţin timp după ce a început producţia MINI Paceman. Cel de-al şaptelea model din portofoliul mărcii este produs tot la Graz.

MINI Countryman este primul model în mai bine de 50 de ani de istorie a mărcii care are patru uşi, un hayon generos, până la cinci locuri şi un portbagaj cu utilizare variabilă, al cărui volum variază între 350 şi 1.170 de litri. Conceptul inovator al automobilului a oferit experienţa MINI unei noi categorii de clienţi care au apreciat atât plusul de funcţionalitate, cât şi echilibrul între agilitate şi confortul care iese în evidenţă de-a lungul călătoriilor lungi. O inovaţie privind transmisia a jucat un rol important în transformarea MINI Countryman într-un talent multilateral: este primul MINI care opţional poate dispune de sistem de tracţiune integrală ALL4. Distribuţia variabilă a puterii între puntea faţă şi cea spate permite conducătorului să se aventureze în excursii off-road şi deschide o nouă abordare a sentimentului de karting pe care îl oferă MINI.

În prezent, ALL4 poate fi comandat ca opţiune pentru MINI Cooper S Countryman (135 kW/184 CP), MINI Cooper SD Countryman (105 kW/143 CP) şi MINI Cooper D Countryman (82 kW/112 CP). Şi mai sus pe scara performanţelor se află abilitatea remarcabilă a versiunii MINI John Cooper Works Countryman, care dispune standard de tracţiune integrală. Aceasta permite ca puterea motorului demn de curse (160 kW/218 CP) să fie transformată în plăcere extremă a condusului, cu siguranţă maximă şi în orice situaţie. Versiunile cu tracţiune faţă au motorizări de 90 kW/122 CP (MINI Cooper Countryman), 72 kW/98 CP (MINI One Countryman) şi 66 kW/90 CP (MINI One D Countryman). Toate versiunile - cu excepţia MINI One D Countryman - pot fi echipate cu transmisie automată cu şase trepte, ca alternativă la cea standard: cutie de viteze manuală cu şase rapoarte.

Succesul global al MINI Countryman este reflectat de datele de vânzări înregistrate pe toate pieţe auto importante: numai în 2012 au fost vândute 102.250 de unităţi. Varianta de model cea mai cerută a fost MINI Cooper S Countryman, urmată de MINI Cooper Countryman. Chiar dacă variantele diesel nu sunt disponibile pe toate pieţele, ele s-au dovedit foarte populare. Modele echipate cu motorizări diesel deţin aproximativ 37% din vânzările MINI Countryman în 2012.

În România, în primi trei ani de prezenţă pe piaţă, modelul a devenit al doilea cel mai bine vândut model al mărcii, după clasicul MINI Hatch. În 2012, mai mult de 1 din 3 modele livrate în România au fost MINI Countryman (60 de unitati dintr-un total 168 de unităţi).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2719 :: 22.18MB