No SSO cookie

MINI John Cooper Works Paceman: Performanta si stil

voteaza
(5/ 1)
MINI John Cooper Works Paceman: Performanta si stil
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

MINI John Cooper Works Paceman combină sportivitatea şi stilul inconfundabil pentru a intra într-o nouă dimensiune a plăcerii condusului.

 
 

Cel de-al şaptelea membru al gamei John Cooper Works împleteşte conceptul global al primului Sports Activity Coupé din această clasă cu sistemul de propulsie şi tehnologia şasiului dezvoltate ca urmare a experienţei vaste în motorsport şi a echipării standard cu tracţiune integrală ALL4.

Ocupanţii celor patru locuri - conducătorul şi pasagerii - se pot bucura de senzaţia similară competiţiilor sportive şi de ambianţa interioară caracteristică maşinilor sport. Noul model va debuta pe piaţa din România o dată cu lansarea MINI Paceman pe 16 martie şi este disponibil începând de la 31300 Euro fără TVA.

O nouă apariţie în segmentul compact: un model Sports Activity Coupé cu pedigree de competiţie.

MINI John Cooper Works Paceman atrage atenţia prin faptul că este un remarcabil model sportiv într-o categorie nouă de automobile. Datorită noului model, conceptul de Sports Activity Coupé compact este completat cu linii noi mai pronunţate şi extinse dinamic.

Imaginea de model sportiv pe care o are MINI John Cooper Works Paceman este accentuată suplimentar de un kit aerodinamic care cuprinde în versiune standard, printre altele, suspensie sport coborâtă şi jante din aliaj, de 18 ţoli. Selecţia de culori pentru exterior include Chili Red, care poate fi comandată - exclusiv pentru modelul John Cooper Works - ca nuanţă de contrast pentru acoperiş şi capacele oglinzilor retrovizoare, precum şi pentru benzile Sport.

Motor şi transmisie: performanţe de top în standard, opţional transmisie automată.

Motorul de 1,6 litri, cu patru cilindri, ce echipează MINI John Cooper Works Paceman este echipat cu un turbocompresor twin-scroll, injecţie directă pe benzină şi gestiune variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC patentată de BMW Group. Motorul dezvoltă 160 kW/218 CP şi atinge vârful curbei de cuplu la 280 Nm, maxim ce poate fi ridicat la 300 Nm pe intervale scurte, între 2.100 şi 4.500 rpm, datorită funcţiei Overboost. Sistemul sport de evacuare permite ca furnizarea puterii să fie însoţită şi de o acustică sportivă corespunzătoare.

Standard, puterea motorului este transferată prin intermediul transmisiei manuale cu şase trepte, dar opţional se poate comanda şi cutia de viteze automată, tot cu şase rapoarte. MINI John Cooper Works Paceman sprintează, de la 0 la 100 km/h, în 6,9 secunde - indiferent de transmisia cu care este echipat -, iar viteza maximă este de 226 km/h (transmisie manuală), respectiv de 224 km/h (transmisie automată). Eficienţa intrinsecă a motorului şi tehnologia MINIMALISM asigură un nivel extrem de redus pentru consum şi emisii în această clasă de putere. În ciclul de testare EU, MINI John Cooper Works Paceman are un consum mediu de combustibil de 7,4 l/100 km (transmisie automată: 7,9 l/100 km), iar nivelul emisiilor CO2 este de 172 g/km (transmisie automată: 184 g/km).

Tracţiunea integrală ALL4 furnizează un echilibru, o siguranţă şi o abilitate sportivă de neegalat.

MINI John Cooper Works Paceman îşi transferă puterea mare a motorului către cele patru roţi. Sistemul de tracţiune integrală ALL4 utilizează un diferenţial central electromagnetic pentru a distribui perfect puterea către puntea faţă şi cea spate - şi, pentru aceasta, optimizează tracţiunea, stabilitatea şi agilitatea la abordarea dinamică a virajelor.

Modificările aduse şasiului de la MINI John Cooper Works Paceman includ amortizoare şi arcuri reglate mai ferm, bare antiruliu întărite, gardă la sol redusă cu 10 milimetri şi un sistem de frânare cu etriere de culoare roşie. Sistemul DSC (Dynamic Stability Control / control dinamic al stabilităţii) cuprinde mod DTC (Dynamic Traction Control / control dinamic al tracţiunii), iar butonul standard Sport permite conducătorului să modifice reacţiile şi acustica motorului, precum şi asistarea puterii furnizată de direcţie.

Interior cu contururi în stil lounge şi ambianţă de maşină sport.

MINI John Cooper Works Paceman dispune de patru scaune şi o capacitate a portbagajului de 330 de litri. Spătarele celor două locuri din spate pot fi rabatate individual, astfel că volumul total pentru bagaje poate ajunge la un maximum de 1.080 de litri. Aceste scaune individuale oferă compartimentului din spate o ambianţă tip "lounge", care se potriveşte cu cea sportivă a cockpitului specific modelelor sport John Cooper Works. Printre dotările caracteristice compartimentului frontal se numără tradiţionalele scaune sport, volanul sport, benzile ornamentale pentru interior în nuanţă Piano Black, tapiţeria de culoare antracit a acoperişului şi cadranele de culoare închisă pentru vitezometru şi turometru.

Specificaţia standard mai include aer condiţionat şi radio MINI Boost CD, în timp ce dotările opţionale disponibile pentru versiunea obişnuită MINI Paceman, tehnologia MINI Connected, opţiunile specifice modelului şi accesoriile John Cooper Works contribuie la amplificarea confortului şi a personalităţii.

Modelul va fi disponibil in Romania din 16 martie, cu un preţ ce porneşte de la 31300 Euro fără TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2839 :: 22.18MB