Premiul vine la finalul unui an de debut exceptional pentru noua masina, in care a depasit orice asteptari si a obtinut clasari pe podium in Campionatul Mondial de raliuri, precum si numeroase succese in raliuri internationale de pe mapamond.
"Acest premiu incununeaza un an care a fost cu adevarat memorabil pentru MINI la revenirea in Campionatul Mondial de raliuri", a declarat presedintele Prodrive, David Richards. "In niciun moment nu am anticipat ca vom fi capabili sa ne luptam pentru podium atat de curand, sa nu mai vorbim de a fi lideri ai raliurilor, asa cum s-a intamplat in Franta. Acest trofeu este o dovada a daruirii de care intreaga echipa de la Banbury a dat dovada in cadrul acestui proiect si a angajamentului BMW si MINI, care au sustinut in totalitate acest program."
Prodrive a inceput dezvoltarea noului model World Rally Car in prima parte a anului 2009, dar momentul primului test cu MINI John Cooper Works WRC a fost abia 18 luni mai tarziu. Pentru prima data, masina a rulat la 1 septembrie 2010, la baza Prodrive din Warwickshire.
Pe langa cele doua masini ale echipei oficiale, Prodrive a sustinut alte patru modele destinate clientilor, care au luat startul la mai multe etape ale Campionatului Mondial de raliuri din acest an. La finalul anului 2011, 15 masini MINI au fost livrate clientilor, iar in 2012 se anticipeaza ca vor fi 80 de modele MINI care vor fi inscrise de clienti in Campionatul Mondial.
Dr. Kay Segler, directorul executiv MINI, care a primit trofeul Autosport alaturi de David Richards, a declarat: "Oriunde a concurat MINI in acest an, am avut impresia ca toti fanii de pe traseu ne incurajeaza. Din acest motiv, a fost firesc faptul ca fanii si cititorii Autosport au votat MINI John Cooper Works WRC drept «Rally Car of the Year»".
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de pistruiatamica 12 December 2011 18:58
Se adevereste proverbul "buturuga mica rastoarna carul mare":) Felicitari!
scris de carmenflorin 12 December 2011 12:34
Roadele vin atunci cand te astepti mai putin.Felicitari!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!