No SSO cookie

OFICIAL: MINI John Cooper Works Coupe participa la Nürburgring 24 h

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: MINI John Cooper Works Coupe participa la Nürburgring 24 h
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MINI John Cooper Works Coupe ia cu asalt Cursa de 24 Ore de la Nürburgring.

 
 

După ce MINI John Cooper Works Coupe şi-a dezvăluit abilităţile pe un circuit de 1,13 km, în Austria, oficialii MINI au declarat că mica bestia va participa la Cursa de 24 Ore de la Nürburgring, în acest weekend,  25-26 iunie, 2011.

MINI John Cooper Works Coupe va participa la ediţia cu numărul 39 a popularei curse de la Nürburgring, la clasa SP 3T, în faţa a peste 250.000 de spectatori.

Am văzut ce poate face micul Coper Coupe, însă abia acum, după acest test serios, adevărul va putea fi rostit, în ceea ce priveşte calităţile maşinii de 208 CP. Circuitul de la Nürburgring măsoara 22,85 km, însă vorbim despre o cursă de anduranţă, care durează 24 de ore.

Efortul depus de dvizia MINI Deutschland este totdată efortul  întregii companii, deoarece avem de-a face cu prima participare MINI într-o astfel de cursă, de la înfiinţare şi până acum.

 

MINI va pune în aplicare tot ce a acumulat până acum, toate cunoştinţele şi experienţa din MINI Challenge Series, la care se adaugă cele dobândite de MINI Countryman WRC.

Pentru aceasta, puterea coupe-ului a fost ridicată la 247 CP, iar cuplul motor provenit din motorul N14, twin-scroll turbo, de 1,6 litri, în patru cilindri, a urcat la 330 Nm.

În acelaşi timp, maşina a fost dezbrăcată de toate artefactele “civile”, pentru a ajunge la o siluetă de invidiat, de numai  998 kg, (faţă de versiunea JCW standard care cântăreşte 1240 kg). Cele patru scaune au fost înlocuite cu unul  singur, semnat Recaro Competition.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5567 :: 17.88MB