După ce MINI John Cooper Works Coupe şi-a dezvăluit abilităţile pe un circuit de 1,13 km, în Austria, oficialii MINI au declarat că mica bestia va participa la Cursa de 24 Ore de la Nürburgring, în acest weekend, 25-26 iunie, 2011.
MINI John Cooper Works Coupe va participa la ediţia cu numărul 39 a popularei curse de la Nürburgring, la clasa SP 3T, în faţa a peste 250.000 de spectatori.
Am văzut ce poate face micul Coper Coupe, însă abia acum, după acest test serios, adevărul va putea fi rostit, în ceea ce priveşte calităţile maşinii de 208 CP. Circuitul de la Nürburgring măsoara 22,85 km, însă vorbim despre o cursă de anduranţă, care durează 24 de ore.
Efortul depus de dvizia MINI Deutschland este totdată efortul întregii companii, deoarece avem de-a face cu prima participare MINI într-o astfel de cursă, de la înfiinţare şi până acum.
MINI va pune în aplicare tot ce a acumulat până acum, toate cunoştinţele şi experienţa din MINI Challenge Series, la care se adaugă cele dobândite de MINI Countryman WRC.
Pentru aceasta, puterea coupe-ului a fost ridicată la 247 CP, iar cuplul motor provenit din motorul N14, twin-scroll turbo, de 1,6 litri, în patru cilindri, a urcat la 330 Nm.
În acelaşi timp, maşina a fost dezbrăcată de toate artefactele “civile”, pentru a ajunge la o siluetă de invidiat, de numai 998 kg, (faţă de versiunea JCW standard care cântăreşte 1240 kg). Cele patru scaune au fost înlocuite cu unul singur, semnat Recaro Competition.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!