No SSO cookie

Detalii complete: MINI John Cooper Works Clubman ALL4

voteaza
(0/ 0)
Detalii complete: MINI John Cooper Works Clubman ALL4
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ca o noutate, cel mai puternic motor ce a echipat vreodată un MINI este combinat cu cea mai recentă versiune a sistemului de tracţiune integrală ALL4. MINI John Cooper Works Clubman vine cu o putere maximă de 231 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm, realizând un timp de 6,3 secunde până la 100 km/h.

 
 

Disponibil standard, sistemul de tracţiune integrală face parte dintr-un pachet global, proiectat cu precizie. Acesta cuprinde motorul turbo puternic - cu patru cilindri -, suspensia sport completată de jantele John Cooper Works de 18 ţoli, din aliaj uşor, sistemul de frânare sport Brembo, dotările distinctive ale caroseriei pentru proprietăţi aerodinamice şi priză de aer pentru răcire optimizate, cockpit specific modelului cu scaune sport John Cooper Works. Întregul pachet garantează performanţe deosebite când se accelerează de la 0 la 100 km/h - sprint realizat în 6,3 secunde atât cu transmisia manuală cu şase trepte (disponibilă standard), cât şi cu cea sport Steptronic cu opt trepte (variantă opţională) -, dar şi o acustică puternic emoţională a sistemului sport de evacuare. Transferul puterii către cele patru roţi creşte agilitatea la manevrele de sprint spontane, precum şi la abordarea virajelor într-o manieră dinamică.

Pe lângă remarcabila capacitate de sprint, comportamentul foarte precis al noului MINI John Cooper Works Clubman în situaţii sportive şi datele excepţionale de decelerare sunt cele care caracterizează automobilul ca un sportiv remarcabil. Montat transversal în stilul tradiţional, motorul pe benzină, cu patru cilindri, are o capacitate de 2,0 litri şi dispune de o versiune specifică a actualei tehnologii MINI TwinPower Turbo. Modificările coordonate cu precizie includ turbocompresorul, care este realizat dintr-un material foarte rezistent la căldură şi care generează o presiune crescută a aerului de încărcare, precum şi pistoanele speciale şi sistemul de răcire de înaltă performanţă. Bonusul de putere de 29 kW/39 CP - în comparaţie cu MINI Cooper S Clubman ALL4 - şi un nivel crescut cu 25% în privinţa cuplului maxim permit noului sportiv de top să accelereze de la 0 la 100 km/h într-un timp mai mic cu 0,7 secunde (transmisie automată: 0,6 secunde). La acceleraţia în reprize - de la 80 la 120 km/h -, noul MINI John Cooper Works Clubman reuşeşte să reducă timpul cu 1,2 secunde, reuşind o performanţă de 6,9 secunde. Caracteristicile orientate spre performanţă ale motorului sunt susţinute de evacuarea sport, care este şi ea adaptată pentru acest model.

p90232867-highres


Sistemul de tracţiune integrală optimizează capacitatea de sprint şi dinamica în viraje, asigurând totodată şi tracţiune superioară în condiţii de drum nefavorabile. Cea mai recentă versiune a sistemului de distribuţie a puterii, controlat electronic, oferă reacţii foarte rapide şi precise la schimbările apărute în situaţiile de condus, precum şi o eficienţă mai mare a combustibilului.

Bazându-se pe experienţa acumulată în motorsport, tehnologia suspensiei de la noul MINI John Cooper Works Clubman a fost armonizată atât cu conceptul automobilului, cât şi cu performanţele remarcabile ale motorului. Încă o dată, cel mai nou model John Cooper Works combină puntea faţă cu suspensie cu braţ transversal cu cea spate cu suspensie multibraţ într-o versiune care este adaptată modelului în ceea ce priveşte rigiditatea, cinematica şi optimizarea masei. Mai mult, suspensia sport standard dispune de un reglaj foarte rigid al sistemelor de suspensie şi amortizoare. Concepute în colaborare cu producătorul Brembo, frânele cu discuri, cu etrier fix cu patru pistoane, garantează performanţe de frânare semnificativ mai bune, chiar şi atunci când sunt expuse la stresul intens de pe circuit. Etrierele frânelor sunt finisate în culoarea roşie şi poartă logo-ul John Cooper Works. Echiparea standard include şi jante John Cooper Works de 18 ţoli, din aliaj uşor, în nuanţă Black Grip Spoke, care este disponibilă exclusiv pentru MINI John Cooper Works Clubman.

p90232857-highres


Proporţiile celui mai nou sportiv de top John Cooper Works l-au făcut deja să fie unic - şi este cel mai mare model de acest gen, cu o lungime de 4.253 de milimetri, o lăţime de 1.800 de milimetri, o înălţime de 1.441 de milimetri şi un ampatament de 2.670 de milimetri. Imaginea noului Clubman este una cu adevărat distinctivă, nu în ultimul rând datorită celor patru uşi laterale şi emblematicelor uşi divizate din spate, precum şi celor cinci locuri integrale şi volumului portbagajului care poate fi extins de la 360 de litri la un maximum de 1.250 de litri prin rabatarea spătarului banchetei. Interpretarea modernă pe care automobilul o face conceptului shooting brake îi oferă o poziţie de top în cadrul gamei de modele a mărcii în ceea ce priveşte funcţionalitatea.

Pentru a optimiza proprietăţile aerodinamice şi priza de aer pentru răcire, noul MINI John Cooper Works Clubman nu doar că dispune de Air Curtains în secţiunile exterioare ale prizelor de aer inferioare şi de Air Breathers în secţiunea spate a aripilor, şi de un şorţ faţă în design specific gamei ultrasportive. Prizele de aer largi pentru răcire ocupă spaţiul care la noul MINI Clubman este rezervat, în mod normal, luminilor de parcare şi proiectoarelor de ceaţă. Designul specific modelului al pragurilor laterale, spoilerului de pe acoperiş şi şorţului spate contribuie la forţa de apăsare la viteze mari. Alte dotări exclusive de la exterior sunt forma specială a semnalizatoarelor laterale, care poartă un accent de culoare roşie alături de logo-ul John Cooper Works aplicat pe fundal negru, şi grila hexagonală a radiatorului, cu structura tip fagure caracteristică şi banda transversală de culoare roşie la marginea inferioară. Logo-ul John Cooper Works apare şi aici, precum şi pe uşile divizare, pe partea dreaptă.

O privire în interiorul noului MINI John Cooper Works Clubman dezvăluie cinci scaune integrale, mult spaţiu pentru bagaje, elemente de afişare şi control de calitate, cu design modern, şi un cockpit specific modelului în stilul unei maşini sport. Echiparea standard include scaune sport John Cooper Works cu tetiere integrate, precum şi tapiţerie în combinaţie Dinamica/stofă de culoare Carbon Black. Alte dotări care contribuie la transmiterea sentimentului sportiv sunt volanul John Cooper Works îmbrăcat în piele, cu butoane multifuncţionale, tapiţeria acoperişului în antracit, finisarea John Cooper Works pentru pragurile uşilor, schimbătorul de viteze sau levierul selector John Cooper Works, pedalele şi sprijinul pentru picior din oţel inoxidabil şi afişajele din cockpit cu cadrane de culoare închisă, precum şi decoraţiunile interioare în Grey Chequered.

Stilul individual al noului MINI John Cooper Works Clubman este definit şi de echipamentele exclusive. Pe lângă aerul condiţionat, preechipare bluetooth pentru telefonul mobil şi electric frână electrică de parcare - disponibile standard la toate variantele de model ale noului MINI Clubman -, vârful de gamă dispune şi de faruri LED, moduri MINI de condus şi Park Distance Control (senzori de parcare) cu senzor în spate. Alte echipament standard la lansare sunt Comfort Access cu deschidere touchless a uşilor divizate, radio MINI Visual Boost, butoane multifuncţionale p volan şi tempomat cu funcţie de frânare.

p90232862-highres


Cu opţiunea MINI Yours Interior Styles disponibilă în trei variante, designul decoraţiunilor uşilor este evidenţiat prin intermediul benzilor decorative iluminate indirect. Pachetul opţional de lumini, cu lumini LED ambientale pentru interior, creează o ambianţă deosebită. În combinaţie cu pachetul de dotări speciale MINI Excitement, acesta oferă o schimbare variabilă continuu a culorii şi a fost extins pentru a include o afişare luminoasă care este activată când maşina se deschide sau se închide. Logo-ul MINI este proiectat pe sol dintr-o sursă suplimentară de lumină dispusă în oglinda retrovizoare de pe partea conducătorului. O dotare exclusivă pentru modelele John Cooper Works este finisarea caroseriei în nuanţa Rebel Green, finisarea roşie contrastantă pentru acoperiş şi capacele oglinzilor retrovizoare şi benzile sport de culoare roşie şi neagră.

Suplimentar, există opţiuni precum Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor), aerul condiţionat cu reglare automată pe două zone, acoperiş panoramic din sticlă, şine pentru acoperiş, cârlig de tractare cu cap retractabil şi un sistem de alarmă ce include semnalizator LED de stare, de culoare roşie, pe antena-aripioară. Alte dotări opţionale sunt sistemul de sonorizare Harman Kardon, sistemul de navigaţie MINI şi sistemul de navigaţie MINI Professional. Dotările sistemului de navigaţie MINI Professional cuprind nu doar controler tactil pe consola centrală, ci şi un monitor color de 8,8 ţoli (22,35 cm) pe instrumentul central, care este conceput ca touchscreen, permiţând selectarea şi ajustarea funcţiilor prin atingere cu degetul.

În privinţa sistemelor de asistare a conducătorului, avertizarea de coliziune standard cu funcţie de frânare în oraş poate fi extinsă pentru a include sistemul Driving Assistant cu tempomat activ bazat pe cameră video, avertizare pentru pietoni cu funcţie de frânare iniţială, asistare a fazei lungi şi detectare a indicatoarelor rutiere, precum şi cameră pentru mers înapoi şi Parking Assistant (asistent de parcare). Head-Up-Display, de asemenea opţional la MINI John Cooper Works Clubman, oferă o variantă suplimentară de afişare pentru o experienţă mai sportivă. Cel mai nou şi mai mare sportiv John Cooper Works permite şi utilizarea întregii game MINI Connected de infotainment în automobil.

Legendarul designer de maşini sport John Cooper a fost cel care a pus bazele senzaţionalei cariere sportive a versiunii clasice Mini, care a culminat cu trei victorii în clasamentul general al Raliului Monte Carlo. De atunci, numele a fost sinonim cu pasiunea autentică pentru curse şi plăcerea extremă a condusului în automobilele mărcii MINI.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7458 :: 18.72MB