No SSO cookie

OFICIAL: MINI Cabriolet 2016 (F57)

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: MINI Cabriolet 2016 (F57)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MINI Cabriolet 2016 care s-a lansat de curând este un model care îşi păstrează o imagine sportivă, iar în spiritul mărcii, păstrează proporţiile caracteristice cu suprafeţe puternic sculptate şi o siluetă alungită dinamic, oferind o interpretare actualizată a elementelor clasice de design ale mărcii: faruri rotunde şi stopuri cu contururi cromate, grilă hexagonală a radiatorului sau montanţii de culoare negară. Noul model vine cu o selecţie vastă de culori pentru caroserie, inclusiv nuanţa Caribbean Aqua metalizat, prezentată în premieră cu acest model.

 
 

Modelul premium beneficiază de un soft top textil de calitate, oferit împreună cu un mecanism de deschidere/închidere complet automat, precum şi funcţie de culisare a acoperişului, culisarea fiind complet electrică şi, prin urmare, foarte silenţioasă. O altă noutate este soft top-ul MINI Yours cu grafică Union Jack ţesută. Deschiderea şi închiderea acoperişului şi a geamurilor laterale se face în 18 secunde şi este posibilă şi în timpul călătoriei, la viteze de până la 30 km/h. Protecţia în caz de răsturnare este integrată în interior, fără a fi vizibilă, şi se extinde automat când este nevoie.

Noul MINI Cabriolet vine cu dimensiuni crescute pentru un plus de confort şi ergonomie: +98 de milimetri în lungime, +44 de milimetri în lăţime şi +7 milimetri în înălţime; ecartament mai lung (+28 de milimetri); lăţime mai mare a ampatamentului (+42 de milimetri în faţă, +34 de milimetri în spate). Modelul vine cu noi scaune pentru locurile din faţă, cu numeroase modalități de ajustare a acestora și un acces mai confortabil şi suprafaţă mai lungă a scaunelor pentru pasagerii din spate. Totodată, scaunele spate individuale, cu suport lateral optimizat, ceea ce oferă un confort îmbunătăţit. Volumul portbagajului a fost extins cu aproximativ 25%, la 215 litri cu acoperişul închis şi 160 de litri cu acoperişul deschis. Echiparea standard include spătare spate cu rabatare divizată, facilitate extinsă de încărcare şi funcţie Easy Load.

Design-ul prezente la interior este caracteristic mărcii britanice, având un cockpit structurat orizontal, contururi rotunde sau eliptice pentru afişaje, elemente de decor ale prizelor de aer şi ale uşilor, precum şi combinaţii îndrăznețe ale culorilor şi materialelor. Conceptul de afişare şi operare modern include panou de instrumente pe coloana de direcţie, instrument central cu noi funcţii, afişaj (opţional) cu lumini LED şi buton start/stop de culoare roşie, dispus central în bara de comutatoare din secţiunea inferioară a consolei centrale, la fel ca și la celelalte modele MINI din gama actuală.

Lansare pe piaţă a noului MINI Cabriolet este pregătită pentru anul viitor cu trei variante de motorizare, toate făcând parte din generaţia nouă de motoare cu tehnologie MINI TwinPower Turbo Technology, respectiv un motor pe benzină cu trei cilindri, care dezvoltă 136 CP la MINI Cooper Cabriolet, un motor pe benzină cu patru cilindri, care oferă 192 CP la MINI Cooper S Cabriolet și pentru fanii motoarelor diesel britanicii au pregătit un agregat cu trei cilindri care dezvoltă 116 CP la MINI Cooper D Cabriolet.

Transferul puterii se face către roţile faţă, la fel ca și la celelalte modele MINI. Transmisia manuală cu şase trepte este disponibilă standard, în timp ce opţional, pentru toate modelele, este oferită o transmisie Steptronic cu şase trepte ca opţiune. Transmisia sport Steptronic cu şase trepte, cu clapete pe volan, este disponibilă pentru MINI Cooper S Cabriolet. Gamă extinsă de tehnologii MINIMALISM, ca echipare standard, asigură optimizarea consumului. Opţional, sistemul MINI Driving Modes, poate oferi trei configuraţii de condus: Sport, Mid şi Green.

Sentimentul go-kart tipic MINI este asigurat prin tehnologia suspensiei, cu reglaj specific modelului combinat cu ecartament lat şi ampatament lung. Punte faţă este în configuraţie cu braţ transversal şi puntea spate cu multibraţ, cu rigiditate crescută şi masă redusă. Sunt oferite o serie de sisteme standard precum Servotronic, asistarea dinamică a direcţiei în funcţie de viteză, şi Dynamic Stability Control (DSC / control dinamic al stabilităţii) care include Dynamic Traction Control (DTC / control dinamic al tracţiunii) şi Electronic Differential Lock Control (EDLC / control electronic al diferenţialului blocant) ca dotări standard. Suplimentar, MINI Cooper S Cabriolet dispune de Performance Control, un mod sportiv de funcţionare al sistemului de control al stabilităţii. Alte opţiuni disponibile sunt Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor) sau suspensia sport. Jantele dintre care se poate alege sunt de 15 sau 16 ţoli, din aliaj uşor, în echiparea standard, în timp ce opţional se oferă jante cu dimensiunea de până la 18 ţoli.

Structură foarte rigidă a caroseriei vine cu elemente de susţinere specifice modelului pentru o reacţie agilă cu protecţie maximă a pasagerilor, având totodată un set complet de dotări standard de siguranţă cu airbaguri frontale, airbaguri pentru cap şi torace integrate în spătar, centuri automate cu trei puncte de prindere la toate scaunele, puncte de prindere ISOFIX pentru scaunele de copii la scaunul pasagerului din faţă şi la cele din spate, afişare a presiunii în pneuri şi capotă faţă parţial activă pentru protecţia optimă a pietonilor.

p90201578-highres

 

Printre dotările standard întâlnite pe modelul britanic putem aminti activarea automată a soft topului, închiderea centralizată, radio MINI Boost cu conectare USB şi AUX-IN, Park Distance Control (senzori de parcare) şi aer condiţionat. Acesta poate fi personalizat cu o selecţie largă de elemente grafice pentru oglinzile retrovizoare, benzi pentru capotă, o gamă de calitate de tapiţerii pentru scaune, suprafeţe de interior şi Colour Lines, precum şi dotări de personalizare din gama MINI Yours şi John Cooper Works.

p90201608-highres

 

Câteva dotări inovatoare sunt oferite în premieră pe MINI Cabriolet și anume farurile cu LED cu lumini LED de zi şi stopuri LED, distribuţia adaptivă a luminii şi semnalizatoarele cu LED, alături de proiectoarele LED de ceaţă, pachetul de iluminare cu lumini LED pentru interior şi ambientale, MINI Head-Up Display, Parking Assistant, Driving Assistant cu tempomat activ bazat pe cameră video, avertizare de coliziune şi de pietoni cu funcţie de frânare iniţială, asistent pentru faza lungă, detectare a indicatoarelor rutiere pentru limitare de viteză şi depăşire interzisă și o cameră pentru mers înapoi.

p90201638-highres

 

Gama de opţiuni vine cu o gamă extinsă pentru îmbunătăţirea plăcerii condusului, a confortului şi a stilului individual și include aer condiţionat automat cu reglaj pe două zone şi mod de funcţionare decapotat, încălzire a scaunelor, Comfort Access, Always Open Timer cu conţinut de afişare nou, deflector nou de vânt cu masă redusă şi montare simplificată, senzor de ploaie cu control automat al fazei scurte, pachet MINI Excitement care include proiecţie a logo-ului MINI din oglinda retrovizoare în suprafaţa din faţa uşii de pe partea pasagerului, încălzire a parbrizului , sistem de navigaţie MINI şi pachet de echipamente Wired care include sistem de navigaţie Professional cu controller MINI Touch, Radio MINI Visual Boost, funcţii Apps pentru integrarea aplicaţiilor de pe telefonul mobil şi preechipare Bluetooth pentru telefonul mobil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4013 :: 17.82MB