No SSO cookie

Michelin inovează pentru a imbunatati eficienta energetica a prototipului Citroen Hybrid Air

voteaza
(5/ 1)
Michelin inovează pentru a imbunatati eficienta energetica a prototipului Citroen Hybrid Air
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Iata cum este imbunatatita eficienta energetica a prototipului Citroen Hybrid Air

 
 

Hybrid Air al PSA Peugeot Citroën este un sistem de transmisie inovator si extrem de eficient din punct de vedere al consumului de carburant, iar anvelopele Michelin au fost concepute special pentru a oferi acelasi nivel de inovatie si performanta. 4,3 grame pe kilometru si 0,18 litri la 100 kilometri, acestea sunt avantajele pe care anvelopele Michelin le aduc eficientei energetice a vehiculului.

Constructorul francez de masini a anuntat ca prototipul Hybrid Air consuma 2,9 litri de carburant la 100 kilometri, emisiile de dioxid de carbon fiind reduse la 68 grame/km. Prin comparatie, la aceeasi putere, Citroën C3 consuma 4,5 litri de carburant la 100 de kilometri si emite 104 grame de dioxid de carbon la fiecare kilometru parcurs.

Consumul de carburant este redus cu 1,6 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de dioxid de carbon cu 35 grame. La prototipul Hybrid Air, noile anvelope Michelin reduc emisiile de dioxid de carbon cu 4,3 grame/km, iar consumul de carburant este redus cu 0,18 litri la 100 de kilometri.

Anvelopele Michelin ofera performante superioare in domenii aparent ireconciliabile. In primul rand, imbunatatesc in mare masura siguranta si randamentul kilometric si reduc in acelasi timp consumul de carburant.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3005 :: 22.19MB