No SSO cookie

Michelin inovează pentru a imbunatati eficienta energetica a prototipului Citroen Hybrid Air

voteaza
(5/ 1)
Michelin inovează pentru a imbunatati eficienta energetica a prototipului Citroen Hybrid Air
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Iata cum este imbunatatita eficienta energetica a prototipului Citroen Hybrid Air

 
 

Hybrid Air al PSA Peugeot Citroën este un sistem de transmisie inovator si extrem de eficient din punct de vedere al consumului de carburant, iar anvelopele Michelin au fost concepute special pentru a oferi acelasi nivel de inovatie si performanta. 4,3 grame pe kilometru si 0,18 litri la 100 kilometri, acestea sunt avantajele pe care anvelopele Michelin le aduc eficientei energetice a vehiculului.

Constructorul francez de masini a anuntat ca prototipul Hybrid Air consuma 2,9 litri de carburant la 100 kilometri, emisiile de dioxid de carbon fiind reduse la 68 grame/km. Prin comparatie, la aceeasi putere, Citroën C3 consuma 4,5 litri de carburant la 100 de kilometri si emite 104 grame de dioxid de carbon la fiecare kilometru parcurs.

Consumul de carburant este redus cu 1,6 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de dioxid de carbon cu 35 grame. La prototipul Hybrid Air, noile anvelope Michelin reduc emisiile de dioxid de carbon cu 4,3 grame/km, iar consumul de carburant este redus cu 0,18 litri la 100 de kilometri.

Anvelopele Michelin ofera performante superioare in domenii aparent ireconciliabile. In primul rand, imbunatatesc in mare masura siguranta si randamentul kilometric si reduc in acelasi timp consumul de carburant.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2077 :: 22.11MB