No SSO cookie

M35h Hibrid vs M37 la Nurburgring

voteaza
(0/ 0)
M35h Hibrid vs M37  la Nurburgring
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vettel in Infiniti M35h hibrid impotriva lui Webber in Infiniti M37

 
 

Infiniti face un pas inainte in colaborarea cu Red Bull Racing team, punandu-l pe Campionul de Formula 1, Sebastian Vettel impotriva coechipierului sau Mark Weber, intr-o cursa, la Nurburgring, pentru a marca inceputul vanzarilor europene ale modelului hibrid.

Sebastian Vettel a condus M35h, cu motor de 3.5 litri, pe benzina V6, 306 CP, cu transmisie cu dublu ambreiaj si un motor electric de 68 CP (50kW), cu o putere combinata de 364 CP. Masina are un sprint de la 0-100 km/h de 5.5 secunde si o viteza de top de 250 km/h.

Coechipierul lui la Red Bull Racing, Mark Webber, a participat la cursa cu un Infiniti M37 S Premium, ce are un motor de 3.7 litri V 6, ce produce 320 CP si are un sprint de la 0-100 km/h in 6.2 secunde si o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h.

Infiniti nu ne spune cine a castigat cursa de 13 mile si 73 de curbe de la Nurburgring pana la prima conferinta de presa din  13 septembrie de la Frankfurt Motor Show, dar ne spune ca Weber a fost uimit de modul in care reactioneaza la comenzi M35h si ca Vettel a declarat ca intalnirea dintre cei doi coechipieri a fost o mare distractie.

Vettel, care este ambasadorul oficial al firmei japoneze, va fi prezent la Salonul Auto de la Frankfurt pentru a ne dezvalui versiunea noua a conceptului  FX50 care ii poarta numele.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3122 :: 22.2MB