Jaguar a lansat detaliile conceptului C-X16 inainte de debutul la 2011 Frankfurt Motor Show saptamana viitoare.
Conceptul cu doua locuri marcheaza un nou viitor pentru Jaguar cu privire la tehnica si design.
Sub capota masinii britanice este montata o noua generatie de motoare supraalimentate pe benzină V6 ce produc 380 CP si 450 Nm de cuplu. Performanta C-X16 este completata de un sistem inspirat din Formula 1, boost hibrid, cu un buton montat pe volan pentru acceleratie suplimentara on-demand.
Modelul are o cutie de viteze cu opt trepte, in care este integrat un motor electric, care isi ia puterea dintr-un acumulator de 1.6 kWh montat in spatele scaunelor pentru distribuirea ideala a greutatii. Incarcat printr-un sistem Brake energy regeneration, bateria furnizeaza 95 CP suplimentar si 235 Nm cuplu.
Masina ajunge de la 0-100 km/h in 4.4 secunde si la o viteza maxima de 300 km/h.
C-X16 este capabil sa mearga cu o viteza de pana la 80 km/h folosind doar energie electrica.
Jaguar C-X16 masoara 4445 mm in lungime, 2048 mm in latime si 1297 mm in inaltime si are un ampatament de 2622 mm.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!