Lotus are o gramada de planuri de viitor, dar pana la sosirea noului model despre care se tot vorbeste, iata ca britanicii au cateva idei cu privire la modelul curent, Evora.
Alaturi de cele 147 de detalii care vor fi modificate la prezentul model, se asteapta un interior refacut, o noua evacuare si o transmisie mai precisa. Versiunile hibrid si cabrio sunt, de asemenea, in calculele firmei, insa Lotus a declarat ca are inca un as pe care-l tine in maneca.
Folosind metoda "mai multa putere, mai putina greutate", folosita cu succes pe modele ca Ferrari 430 Scuderia, Lamborghini Gallardo Superleggera si Porsche 911 GT3 RS, un model de serie, destinat rularii pe drumurile publice. Evora GT4, sau Type 124 (foto), versiunea hardcore stradala, fac parte din planurile Lotus.
Motorul V6 de 345 CP supraalimentat, prezent pe Evora S, ar putea fi modificat pana la 400 CP.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!