Linia GT3 RS a fost intotdeauna considerata drept cea mai sportiva din gama 911, insa cu acest 4.0 Porsche chiar reuseste sa confirme aceasta idee.
Dotata cu un boxer aspirat de 4 litri, cu sase cilindri, precum si cu o serioasa lipsa de dotari de confort, 911 GT3 RS 4.0 este, la baza, o versiune de sosea a lui 911 GT3 RSR, cu o singura deosebire: mai multa putere.
Fara a mai avea deasupra sabia regulamentului FIA, Porsche a crescut puterea motorului lui GT3 RS 4.0 la un “rotund” 500 de cai, cu 45 CP mai mult decat masina de curse si cu 50 CP mai mult decat in cazul versiunii “normale” 911 GT3 RS pe care este bazata.
Elemente ce o scot din multime sunt canalele aerodinamice din partea frontala, aripa deportanta stil GT in spate, capota si panourile usilor fabricate din fibra de carbon si aripile supradimensionate RSR.
In Europa, preturile vor incepe de la circa 149.990 euro fara taxe. Poate ca unui neavenit acestea ii par mari, insa daca adaugam faptul ca este “ultima strigare” a actualei generatii 911 (997), lucrurile nu mai stau asa. Sa nu uitam ca in curand gama 911 va fi inlocuita de generatia 911 (991), dci pretul pare chiar rezonabil pentru o asemenea bestie.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!