No SSO cookie

Geneva LIVE: Conceptul Lotus Evora 414E hibrid

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Conceptul Lotus Evora 414E hibrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conceptul Evora 414E hibrid a fost prezentat azi la Geneva.

 
 
Conceptul Evora 414E hibrid foloseste aceasi platforma ca si modelul Lotus Evora, dar partea mecanica a fost inlocuita cu un sistem hibrid. Sistemul de motorizare consta in doua motoare electrice de 207 CP, care actioneaza rotile spate.

Transmisia folosita este una cu o singura viteza, care permite folosirea intregii puteri de la prima accelerare. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc sub 4 secunde.

Bateriile Li-Ion pot fi incarcate prin folosirea unei prize normale, dar si folosind generatorul pe benzina cu 3 cilindri. Lotus Evora foloseste sistemul  Lotus Range Extender, care este format dintr-un motor pe benzina de 1.2 litri de 47 CP. Sistemul Lotus Range Extender permite cresterea autonomiei, aceasta poate ajunge pana la 485 km.

Evora 414E are o autonomie de 50 de km, daca functioneaza doar cu motoarele electrice. Conceptul incorporeaza noul sistem HALOsonic Internal and External Electronic Sound Synthesis. Acesta produce sunetul specific unui motor V6, V12 si a unui sistem de propulsie futurist. Lotus a integrat acest pentru a ridica nivelul de siguranta al pietonilor, care datorita motoarelor electrice silentioase, nu ar sesiza apropierea masinii.

Pentru cei cu un stil de condus sportiv, conceptul Lotus Evora 414E este dotat si cu un sistem de schimbare a vitezelor cu padele. Acesta simuleaza o transmisie cu sapte rapoarte. Lotus a declarat ca scopul acestui sistem este de a implica cat mai mult soferul.

Andrei Monenciu





 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5149 :: 17.79MB