No SSO cookie

Jaguar F-TYPE SVR, analiză completă

voteaza
(0/ 0)
Jaguar F-TYPE SVR, analiză completă
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Jaguar F-TYPE SVR este primul model Jaguar SVR, proiectat pentru a permite exploatarea întregului potențial al acestui automobil sport cu caroserie din aluminiu, fără a-și pierde manevrabilitatea inerentă și utilitatea de zi cu zi. Jaguar F-TYPE SVR atinge o viteza de 320km/h.

 
 

Mai puternic, mai usor, beneficiind de un sasiu si o transmisie imbunatatita cu aerodinamica activa, F-Type SVR Coupe si Convertible cu tractiune integrala ofera performanta unu supercar - in toate conditiile- impreuna cu o implicare si recompensare unica a soferului.

Puritatea formei modelului F-TYPE este ceva cu totul special, iar în proiectarea noului F-TYPE SVR am avut posibilitatea de a crea ceva chiar mai dramatic. Orice formă, linie sau componentă suplimentară este acolo pentru un motiv și contribuie atat la performanta crescuta a mașinii, precum și la aspectul sau.
Crescand puterea modelului Jaguar 5.0litri V8 supercharged la 575CP si un cuplu de 700 Nm , ii permite noului F-Type SVR sa accelereze de la 0 - 100 km/h in doar 3.7 secunde. Viteza maxima pe care o atinge modelul Coupe este de 320km/h, iar modelul Cabrio atinge viteza de 314km/h.

jag_ftype_svr_convertible_interior_170216_30_126615


F-TYPE R este deja un punct de referință în segmentul vehiculelor sport, iar acest model a reprezentat punctul de plecare pentru dezvoltarea F-TYPE SVR. Tot ceea ce contribuie la performanța și dinamica vehiculului a fost meticulos re-evaluat, re-proiectat și optimizat și mai mult.

Prin exploatarea performantei fundamentale proiectate pentru F-TYPE din prima zi, divizia Operațiuni Speciale Jaguar Land Rover a dezvoltat cel mai rapid si mai puternic Jaguar produs de serie. "Obiectivul nostru a fost de a duce ceea ce clienții noștri iubesc la F-TYPE - performanța, manevrabilitatea, sunetul, designul - la un nivel cu totul nou. Aceasta este ceea ce oferă noul F-TYPE SVR: un supercar care atinge 320km/h, in orice conditii.

jag_ftype_svr_range_170216_34_126564


Modelul F-TYPE Coupe, model 2017, va fi disponibil in urmatoarele variante:

  • F-TYPE (3.0-litri 340CP V6, RWD, manual)
  • F-TYPE S (3.0-litri 380CP V6, RWD si AWD, manual RWD)
  • F-TYPE British Design Edition (3.0-litri 380CP V6, RWD si AWD, manual RWD)
  • F-TYPE R (5.0-litri 550CP V8, RWD si AWD)
  • F-TYPE SVR (5.0-litri 575PS V8, AWD)

 

Modelul F-TYPE Cabrio, model 2017, va fi disponibil in urmatoarele variante:

  • F-TYPE (3.0-litre 340CP V6, RWD, manual RWD)
  • F-TYPE S (3.0-litre 380CP V6, RWD si AWD, manual RWD)
  • F-TYPE British Design Edition (3.0-litri 380CP V6, RWD si AWD, manual RWD)
  • F-TYPE R (5.0-litri 550CP V8, RWD si AWD)
  • F-TYPE SVR (5.0-litri 575CP V8, AWD)


F-TYPE SVR este echipat cu cea mai noua generatie a motorului 5.0l V8 supercharged Jaguar menit sa livreze cea mai bună performanță și satisfactie pentru șofer. Modificările aduse la calibrarea motorului - adoptate de la F-TYPE Project 7 – ofera o putere de 575CP si un cuplu de 700 Nm.

 

Gurile de admisie marite din bara de protecție față, împreună cu gurile de ventilatie și gurile de aerisire de pe capota aduc imbunatatiri semnificative in performanța sistemului de racire și eficiența motorului.
Noul sistem de evacuare din titan cu aliaj Inconel poate rezista la temperaturi ridicate, reduce contrapresiunea și reduce greutatea cu 16 kg – aceasta reducere a greutatii depășește obiectivul exigent stabilit în timpul dezvoltării. Comparativ cu sistemul din oțel inoxidabil de pe F-Type R, rezistenta termica crescuta a aliajului Inconel a însemnat că grosimea peretelui ar putea fi redusa la jumatate, la doar 0,6 mm.

jag_ftype_svr_coupe_track_170216_13_126551


Îmbunătățirile aduse motorului și transmisiei sunt însoțite de modificările aduse șasiului. Concepute pentru a duce capacitatea dinamică SVR la nivelul următor și să livreze agilitate, precizie, control și răspunsul maxim al sasiului, schimbările păstreaza, totuși, calitatea condusului unui F-TYPE și dualitate inerentă a caracterului - utilitatea și confortul de zi cu zi nu au fost compromise.
Suspensia fata si spate cu brate duble din aluminiu cu care este echipat F-TYPE si directia asistata electric (EPAS) au oferit echipei SVO cel mai bun punct de plecare pentru dezvoltarea dinamicii SVR.

Faptul ca vehiculul este ca standard cu 25 kg mai ușor decât AWD F-TYPE R - si cu 50 kg mai usor cu opțiuni incluzand sistemul de frânare carbon ceramic și acoperișul din fibră de carbon - aduce beneficii imediate în ceea ce privește manevrabilitate. Aerodinamica optimizata aduce beneficii suplimentare: eleronul spate contribuie la spabilitatea masinii, indiferent daca acesta este in pozitie ridicata sau joasa.

jag_ftype_svr_coupe_studio_detail_170216_43_126537


Aceste îmbunătățiri fundamentale sunt însoțite de o serie de alte modificări hardware și software proiectate pentru a extrage întregul potențial din fiecare parte a șasiului. Bara stabilizatoare spate este mai groasa. Valvele din interiorul suspensiei continuu-variabile au fost revizuite și software-ul de control - inima sistemului Adaptive Dynamics Jaguar - a fost recalibrat. Efectul general este că atât confortul la viteza mica cat și controlul la viteză mare sunt îmbunătățite.

Echipat standard cu un sistemul de franare super performant Jaguar 380mm și 376mm, discuri de frână fata si spate, pe F-TYPE SVR poate fi adaugat sistemul de frânare carbon ceramic Jaguar. Cu discuri de 398mm si respectiv 380mm, cu etriere monobloc cu 5 pistoane, acest sistem ofera o performanta de franare exceptionala cu rezistenta remarcabila la uzura.
Anvelopele mai late, special dezvoltate 265/35 / ZR20 si 305/30 / ZR20 ofera nivele excepționale de aderenta fara a aduce niciun prejudiciu calitatii sau rafinamentului de condus. Gama de jante forjate din aluminiu de 9J și 11j ofera o reducere a greutatii de până la 13.8 kg per vehicul – este o altă reducere de greutate, care depaseste obiectivul de dezvoltare – si design-ul spițelor îmbunătățește, de asemenea răcirea frânelor. Exclusiv pentru F-TYPE SVR, gama de jante cuprinde variantele Coriolis în gri satinat sau negru lucios și - pentru modelele echipate cu sistemul de frânare carbon ceramic - jantele Maelstrom cu finisaj negru satinat.

Efortul depus în dezvoltarea șasiului a fost egalat de imbunatatirile facute la aerodinamica F-TYPE-ului. Pentru a rezolva cerințele adesea conflictuale ale reducerii rezistenței și ridicarii, echipa SVO a conceput o suită completă de dotari care lucrează împreună pentru a îmbunătăți dinamica, stabilitatea, performanta si eficienta.

jag_ftype_svr_coupe_studio_detail_170216_47_126548


De exemplu o placuta de sub podea, sub suspensia spate are menirea de a accelera fluxul de aer, reducând presiunea și, prin urmare, reducand ridicare. Aerodinamica este imbunatatita si cu ajutorul deflectorului de aer spate. Integrarea acestuia a fost posibilă numai datorită sistemului de evacuare din titaniu cu Inconel: folosirea a două amortizoare individuale spate în loc de un singur amortizor transversal a permis integrarea perfecta a deflectorului intre acestea. 

Dispozitivul cel mai eficient dezvoltat pentru F-TYPE SVR este eleronul spate activ: design-ul optimizat este mai eficient și mai aerodinamic în ambele pozitii, atat ridicat cat și coborât. Cu masina in modul Normal, eleronul se ridica daca vehiculul atinge viteza de 96km/h, atat pentru varianta Coupe, cat si pentru Cabrio. Eleronul se va ridica automat daca este selectat Modul Dynamic. În pozitia ridicata, eleronul împreună cu celelalte îmbunătățiri aerodinamice, determina o reducere a coeficienților de rezistenta si ridicare de 2,5% și respectiv 15% pentru F-TYPE SVR , comparativ cu F-TYPE R cu eleron ridicat. Atunci când eleronul SVR-ului este în poziție coborâtă, îmbunătățirile corespunzătoare sunt de 7,5% și 45%.

Un interior personalizat caracterizat prin detalii rafinate si sisteme multimedia compatibile cu tehnologia de ultima generatie, fac F-TYPE SVR si mai dezirabil. Performanța F-TYPE SVR nu vine în detrimentul confortului. Habitaclul te invaluie cu scaune reglabile pe 14 pozitii finisate cu piele neagra, piele unica matlasata cu model diamante, cusatura contrastanta si micro-piping, tetiere personalizate cu logo SVR. Clientii au de asemenea, optiunea de a alege interior cu piele Siena Tan sau rosie. Padelele unice din aluminiu anodizat sunt mai mari decat cele de pe celelalte modele F-TYPE, astfel incat sa faca mai intuitiv schimbatul vitezelor.

Tema orientarii catre sofer "-unu plus unu" este sporita de posibilitatea imbracarii bordului si a consolei centrael cu piele intoarsa. Utilizatorii care aleg opțional pielea Siena Tan sau interioarele din piele rosie beneficiaza de imbracarea complet in piele a bordului.

Pe langa conectarea smartphone-ului prin InControl Apps, monitorizarea vehiculului cu ajutorul InControl Secure si sistemul apelare de urgenta InControl Protect, F-TYPE SVR ofera de asemenea, cele mai recente functionalitati InControl Remote, care – pentru comoditate maxima – acum suporta tehnologie mobile – in curand disponibile in Romania.

Din parteneriatul InControl Remote si telefoanele iOS a rezultat o aplicatie pentru ceasul Apple. Astfel, prin folosirea acestui dispozitiv, usile masinii pot fi blocate/deblocate, se pot verifica informatii cheie precum nivelul carburantului sau kilometrajul, sau masina poate fi localizata pe harta. InControl Remote permite soferului sa porneasca motorul si sa seteze temperatura astfel incat sa pregateasca habitaclul inainte de inceperea unei calatorii – in curand disponibile in Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4597 :: 17.86MB