La facilitatea de testare Land Rover din Arjeplog, în nordul Suedei, iarna temperatura medie depăşeşte foarte rar -15°C şi adesea atinge -40°C. Cei 60 km de traseu stabilit pentru testare includ drumuri dificile de munte, cu spaţii înguste pentru efectuarea virajelor şi zone off-road, ideale pentru o calibrare optimă a sistemelor de tracţiune integrală şi Dynamic Stability Control, precum şi al unor tehnologii Jaguar revoluţionare, printre care All-Surface Progress Control. Testele efectuate aici asigură că, indiferent de suprafaţă - asfalt, zăpadă sau gheaţă - F-PACE oferă o experienţă de condus stabilă şi agilă, fundamentală ADN-ului dinamic al mărcii Jaguar.
![]() |
În Dubai, temperatura aerului poate depăşi 50°C la umbră. Atunci când maşinile sunt lăsate în bătaia directă a soarelui, temperatura din habitaclu poate ajunge la 70°C. Este mediul ideal pentru a se asigura că totul funcţionează perfect, de la sistemul de control al climei, până la comenzile sistemului infotainment, cu ecran tactil, în condiţii extreme de căldură şi umiditate.
Această parte a testului este concepută pentru a proba sistemele de răcire în condiţii dificile, printr-o combinaţie de temperaturi ambientale înalte şi un flux de aer scăzut, în timp ce inginerii responsabili cu testarea se pot relaxa în confortul oferit de aerul condiţionat, conducând prin traficul din oraş.
![]() |
F-PACE a fost, de asemenea, condus pe drumuri de munte pietruite. Este prima dată când un program de testare Jaguar a inclus acest mediu dificil, iar această atenţie acordată detaliilor este cea care va ajuta Jaguar să plaseze primul său crossover de performanţă ca reper în segmentul său.
Prezentarea la nivel mondial a modelului Jaguar F-PACE va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt, în luna septembrie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!