No SSO cookie

Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români

voteaza
(5/ 1)
Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

UNTRR atrage atenția autorităților române și europene că aderarea la spațiul Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români

 
 

Dacă astăzi am fi in Schengen ar dispărea focarele de mică corupție:

1) Ar fi eliminate pretextele de supunere la control și amendare a transportatorilor români. Amintim că timpii de conducere și de odihnă ai șoferilor profesioniști sunt strict reglementați în Uniunea Europeană, iar depășirea acestor timpi de conducere de către șoferii profesioniști români, din cauza timpilor de așteptare în coadă la trecerea frontierei, este sancționată de ofițerii de control unguri - legal sau abuziv, cu până la de 4 ori valoarea amenzii legale uneori.

2) Ar fi eliminate abuzurile din frontieră la cântărire – fiind cea mai bună masură de protecție a transportatorilor români împotriva șpăgilor colectate în urma controalelor la cântar, taxe de drumuri, etc.

3) Ar fi eliminate abuzurile și timpii nejustificați de așteptare la control pașapoarte pentru autocare, oferind turiștilor europeni un tratament civilizat.

Rezultatul direct al eliminării controalelor de frontiera cu Statele Membre UE vecine României, ca și al eliminării focarelor de corupție este o creștere a fluidității traficului trans-frontalier, cu numeroase beneficii atât pentru transportatorii rutieri români, cât și pentru UE:

- timp redus de staționare a transportatorilor români în frontieră

- reducerea costurilor  ca urmare a eliminării controlului aplicând dictonul – ”timpul costă bani”,

- armonizarea și ridicarea nivelului de trai în România, în contextul în care forța de muncă ieftină este una din problemele legate de neintrarea în spațiul Schengen

- aplicarea principiilor fundamentale privind libera circulație a mărfurilor, capitalurilor și a persoanelor în UE.

Transportatorii rutieri români susțin liberalizarea, libertatea și concurența reală. Suntem cetățeni europeni și ne dorim să intrăm în spațiul Schengen pentru că avem acest drept ca cetățeni europeni.

România a făcut eforturi considerabile pentru pregătirea aderării la spațiul Schengen - susținute inclusiv din taxele și impozitele plătite de transportatorii rutieri români.

UNTRR face apel la autoritățile române să trateze cu seriozitate, diplomație și deosebit interes intrarea României în Schengen. Solicităm autorităților europene să nu mai amâne nejustificat intrarea României - Stat Membru al UE din 2007, în spațiul european Schengen de liberă circulație.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2069 :: 22.11MB