No SSO cookie

Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români

voteaza
(5/ 1)
Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

UNTRR atrage atenția autorităților române și europene că aderarea la spațiul Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români

 
 

Dacă astăzi am fi in Schengen ar dispărea focarele de mică corupție:

1) Ar fi eliminate pretextele de supunere la control și amendare a transportatorilor români. Amintim că timpii de conducere și de odihnă ai șoferilor profesioniști sunt strict reglementați în Uniunea Europeană, iar depășirea acestor timpi de conducere de către șoferii profesioniști români, din cauza timpilor de așteptare în coadă la trecerea frontierei, este sancționată de ofițerii de control unguri - legal sau abuziv, cu până la de 4 ori valoarea amenzii legale uneori.

2) Ar fi eliminate abuzurile din frontieră la cântărire – fiind cea mai bună masură de protecție a transportatorilor români împotriva șpăgilor colectate în urma controalelor la cântar, taxe de drumuri, etc.

3) Ar fi eliminate abuzurile și timpii nejustificați de așteptare la control pașapoarte pentru autocare, oferind turiștilor europeni un tratament civilizat.

Rezultatul direct al eliminării controalelor de frontiera cu Statele Membre UE vecine României, ca și al eliminării focarelor de corupție este o creștere a fluidității traficului trans-frontalier, cu numeroase beneficii atât pentru transportatorii rutieri români, cât și pentru UE:

- timp redus de staționare a transportatorilor români în frontieră

- reducerea costurilor  ca urmare a eliminării controlului aplicând dictonul – ”timpul costă bani”,

- armonizarea și ridicarea nivelului de trai în România, în contextul în care forța de muncă ieftină este una din problemele legate de neintrarea în spațiul Schengen

- aplicarea principiilor fundamentale privind libera circulație a mărfurilor, capitalurilor și a persoanelor în UE.

Transportatorii rutieri români susțin liberalizarea, libertatea și concurența reală. Suntem cetățeni europeni și ne dorim să intrăm în spațiul Schengen pentru că avem acest drept ca cetățeni europeni.

România a făcut eforturi considerabile pentru pregătirea aderării la spațiul Schengen - susținute inclusiv din taxele și impozitele plătite de transportatorii rutieri români.

UNTRR face apel la autoritățile române să trateze cu seriozitate, diplomație și deosebit interes intrarea României în Schengen. Solicităm autorităților europene să nu mai amâne nejustificat intrarea României - Stat Membru al UE din 2007, în spațiul european Schengen de liberă circulație.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3143 :: 22.2MB