No SSO cookie

Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români

voteaza
(5/ 1)
Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

UNTRR atrage atenția autorităților române și europene că aderarea la spațiul Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români

 
 

Dacă astăzi am fi in Schengen ar dispărea focarele de mică corupție:

1) Ar fi eliminate pretextele de supunere la control și amendare a transportatorilor români. Amintim că timpii de conducere și de odihnă ai șoferilor profesioniști sunt strict reglementați în Uniunea Europeană, iar depășirea acestor timpi de conducere de către șoferii profesioniști români, din cauza timpilor de așteptare în coadă la trecerea frontierei, este sancționată de ofițerii de control unguri - legal sau abuziv, cu până la de 4 ori valoarea amenzii legale uneori.

2) Ar fi eliminate abuzurile din frontieră la cântărire – fiind cea mai bună masură de protecție a transportatorilor români împotriva șpăgilor colectate în urma controalelor la cântar, taxe de drumuri, etc.

3) Ar fi eliminate abuzurile și timpii nejustificați de așteptare la control pașapoarte pentru autocare, oferind turiștilor europeni un tratament civilizat.

Rezultatul direct al eliminării controalelor de frontiera cu Statele Membre UE vecine României, ca și al eliminării focarelor de corupție este o creștere a fluidității traficului trans-frontalier, cu numeroase beneficii atât pentru transportatorii rutieri români, cât și pentru UE:

- timp redus de staționare a transportatorilor români în frontieră

- reducerea costurilor  ca urmare a eliminării controlului aplicând dictonul – ”timpul costă bani”,

- armonizarea și ridicarea nivelului de trai în România, în contextul în care forța de muncă ieftină este una din problemele legate de neintrarea în spațiul Schengen

- aplicarea principiilor fundamentale privind libera circulație a mărfurilor, capitalurilor și a persoanelor în UE.

Transportatorii rutieri români susțin liberalizarea, libertatea și concurența reală. Suntem cetățeni europeni și ne dorim să intrăm în spațiul Schengen pentru că avem acest drept ca cetățeni europeni.

România a făcut eforturi considerabile pentru pregătirea aderării la spațiul Schengen - susținute inclusiv din taxele și impozitele plătite de transportatorii rutieri români.

UNTRR face apel la autoritățile române să trateze cu seriozitate, diplomație și deosebit interes intrarea României în Schengen. Solicităm autorităților europene să nu mai amâne nejustificat intrarea României - Stat Membru al UE din 2007, în spațiul european Schengen de liberă circulație.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4335 :: 22.2MB