No SSO cookie

In 2011 Chevrolet si-a marit cota de piata in Europa Centrala si de Vest

voteaza
(0/ 0)
In 2011 Chevrolet si-a marit cota de piata in Europa Centrala si de Vest
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cota de piata de 1,24 procente in Europa Centrala si de Vest in 2011

 
 

In 2011 compania Chevrolet a inregistrat vanzari de 206.400* de autovehicule in Europa Centrala si de Vest**, cu 1.600 de unitati mai mult decat in 2010, atingand cea mai buna cota de piata inregistrata vreodata, detinand 1,24 procente din piata totala de autovehicule.

Chevrolet a inregistrat o crestere a vanzarilor in 20 de tari si o crestere a cotei de piata in 16 tari din Europa Centrala si de Vest, comparativ cu anul 2010. In sapte tari s-a inregistrat o valoare record a cotei de piata in 2011, multe dintre acestea realizand, de asemenea, cel mai mare volum de vanzari de pana acum:   Austria (cota de piata de 1,18% ), Franta (0,88%), Germania (0,86%), Polonia (2,28%), Serbia (5,02%), Slovenia (2,95%) si Turcia (2,6%).

„Intr-un context economic dificil, am avut rezultate bune si ne-am marit cota de piata, in piete importante din Europa in 2011”, a declarat Susan Docherty, presedinte si director general al Chevrolet Europe. In 2011 Chevrolet a lansat sapte modele noi, extinzandu-si gama pentru a acoperi peste 50% din segmentele pietei.  „Datorita noii noastre game de modele disponibile in Europa, anul 2012 reprezinta o oportunitate excelenta pentru a continua expansiunea”, a declarat Susan Docherty.

Chevrolet Spark a fost cel mai vandut model Chevrolet in Europa, detinand 5,5% din segmentul mini cu 66.400 de unitati vandute.  Vanzarile modelului de clasa mica Chevrolet Aveo au inregistrat 51.000 de unitati iar modelul Chevrolet Cruze, disponibil acum si in varianta hatchback, a atins vanzari de 39.400 de unitati. Modelul compact Chevrolet Cruze sedan a fost inca o data liderul segmentului pe mai multe piete europene, fiind cel mai vandut model Chevrolet la nivel mondial, cu peste 1 milion de unitati vandute de la lansarea sa din 2009. In 2012 va fi lansat modelul Chevrolet Cruze station wagon, acoperind un alt segment important din Europa Centrala si de Vest.

SUV-ul Chevrolet Captiva si MPV-ul de familie Chevrolet Orlando continua sa se bucure de o cerere ridicata, inregistrand vanzari de 24.300, respectiv 20.600 de unitati in 2011. Vanzarile legendarului autovehicul sport Camaro, liderul segmentului in S.U.A., au atins 600 de unitati in primele luni de la lansarea sa in Europa, 40% din vanzari fiind realizate in Franta.

In toata Europa***, Chevrolet a vandut in 2011 un numar record de 517.800 de autovehicule, mai mult cu 40.500 de unitati (8,5%) fata de 2010, atingand de asemenea, o valoare record a cotei de piata de 2,61%.  Chevrolet si-a mentinut pozitia de lider al marcilor importate in Rusia, inregistrand in aceasta tara vanzari de 173.500 de autoturisme si SUV-uri in 2011, cu 57.200 de autovehicule mai mult si inregistrand o cota de piata de 6,39%.

In plus, in 2011 Chevrolet a vandut 15.133 de autovehicule (autoturisme si autovehicule comerciale usoare) in Israel****.

* Numar preliminar de inmatriculari – piata totala de autovehicule (autoturisme si autovehicule comerciale usoare)

** Europa Centrala si de Vest include 37 de tari: cele 27 se state membre ale Uniunii Europene plus Andora, Albania, Bosnia/Hertegovina, Croatia, Islanda, Macedonia, Norvegia, Serbia/Muntenegru, Elvetia si Turcia

*** Europa include 49 tari:  Europa Centrala si de Vest, Rusia, Ucraina, Uzbekistan, Kazahstan si alte tari membre CSI.

**** Chevrolet Israel face parte din Chevrolet Europe, dar vanzarile nu sunt incluse in cifrele prezentate mai sus.

 

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2333 :: 22.12MB