No SSO cookie

Iată detaliile oficiale Audi R8 GT Spyder

voteaza
(0/ 0)
Iată detaliile oficiale Audi R8 GT Spyder
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a dat publicităţii primul set de informaţii oficiale despre modelul R8 GT Spyder.

 
 

În luna aprilie, Audi a lăsat să se inţeleagă că ar avea de gând să producă o versiune în ediţie limitată R8 GT , când a publicat primele schiţe ale acestuia şi mai recent, când apermis unui prototip de teste să fie fotografiat „întâmplător” pe stradă. Audi a luat ulterior o opţiune serioasă în ceea ce priveşte exclusivistă decapotabilă şi dă acum presei primele detalii oficiale ale V10-lui pe cale să fie fabricat.

 

Cele mai multe elemente care fac modelul  R8 GT Coupe să fie special, rămân valabile şi în cazul versiunii Spyder. Ţelul principal al inginerilor Audi a fost să reducă pe cât posibil greutatea maşinii. Folosind materiale ultra uşoare, aceştia au reuşit să scadă 85 de kilograme din masa totală a maşinii. Plasticul armat cu fibră de carbon a jucat un rol determinant în acest sens găsindu-şi loc la alcătuirea plafonului retractabil, spoilerului spate şi a deflectorului. Alte elemente care au contribuit la scăderea greutăţii sunt scaunele, care şi aşa cântaresc  aproape 32 kilograme, fiecare.

 

Vizual, R8 GT Spyder se deosebeşte prin spoilerul frontal alcătuit din două elemente separate, aripioarele de pe bara faţă, gurile de evacuare rotunde, difuzorul spatemărit si lampile spate fumurii, prevăzute cu LED-uri. Puterea maşinii este identică cu a coupe-ului şi provine de la motrul de 5.2 litri, V10, care produce 560 CP si aproape 400 Nm. Audi pretinde că R8 GT Spyder accelerează 0-100 km/h în 3,8 secunde şi are o viteză maximă de 317 km/h.

 

Ca şi în cazul versiunii coupe, producţia va fi extrem de limitată, fiind cifrată la 333 unităţi. Aceasta ridică, cu siguranţă, preţul maşinii, care a fost stabilit la 207.800 Euro, preţ de pornire, pentru Germania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2247 :: 17.79MB