No SSO cookie

Iata cel mai rapid Audi: noul R8 GT!

voteaza
(0/ 0)
Iata cel mai rapid Audi: noul R8 GT!
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi va preenta la Salonul Auto de la Paris noul R8 GT, un supercar cu 560 de cai putere si 100 kg in minus fata de modelul de baza R8.

 
 

Audi se va prezenta la Paris cu cel mai rapid model din gama sa: noul R8 GT. Conceput pentru a fi supercarul absolut, noul Audi R8 GT se remarca prin performantele demne de modelele Ferrari sau Lamborghini.


Audi R8 GT prezinta un design gandit pentru a reduce masa. Astfel, prezenta fibrei de carbon era imperios necesara pentru componentele aerodinamice ale noului supercar Audi. Pe langa grila frontala din titaniu, designerii Audi au realizat un spoiler cu margine din fibra de carbon, prize de aer si carcasele oglinzilor tot din acest material foarte usor.


Eforturile germanilor le-au adus un minus de 100 kg pentru masa noului supercar. Tinuta sportiva este continuata prin pragurile latwerale proeminente, evacuarea inglobata in spoilerul spate, eleronul din fibra de carbon, luminile LED si stopurile pe fudal negru. Imaginea generala sustinuta de patru variante de culoare (Samoua Orange, Suzuka Gray, Ice Silver, Phantom Black ) este imblanzita prin jantele speciale din aliaj de 19 inch. Insa, nu doar problemele de aerodinamica sau de ordin estetic au avut nevoie de ingrijirea inginerilor din Ingolstadt.


Audi a reusit sa scoata din propulsorul V10 de 5.2 litri 560 de cai puteri si un cuplu maxim de 540 Nm. Performantele noului Audi R8 GT sunt pe masura supercarului de ultima generatie. Vorbim de un sprint 0-100 km/h de 3,6 secunde si de 10,8 secunde pentru 0-200 km/h. Cifrele consumului sunt pastrate in limitele normalului, Audi anuntand un consum sub 14 litri la 100 km.

Sistemul Lauch Control, care permitea utilizarea intregiiherghelii de cai la plecare de pe loc si transmisia manuala secventiala R-Tronic contureaza pachetul tehnic. Cabina nu este lipsita de senzatia unui interior de masina sport, insa este prevazuta cu alcantara sau functii multimedia de ultima generatie. Dintre acestea, sistemul de sonorizare Bang & Olufsen se evidentiaza prin calitatea si exclusivitatea lui. Audi a tinut cont si de personalizarea noului R8 GT si nu s-a zgarcit la insertiile emglemei GT in diverse locuri, atat la interior cat si la exterior. Clientii pot opta si pentru un roll-cage.

Pretul noului model in Germania incepe de la 193.000 de euro, insa clientii trebuie sa se grabeasca deoarece audi produce doar 333 de exemplare.

Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Arata foarte bine

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.2940 :: 17.83MB