No SSO cookie

Audi R8 GT este mai puternic si mai usor

voteaza
(0/ 0)
Audi R8 GT este mai puternic si mai usor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a prezentat un R8 de serie limitata. Din GT-ul considerat varful seriei vor fi fabricate doar 333 de bucati.

 
 

Audi a creat o editie speciala a R8, dar din modelul cu numele de acoperire GT nu se vor fabrica decat 333 de bucati. Motorul V10 de 5,2 litri si maxima de cuplu de 540Nm a fost inbunatatit de la 252 la 560 de cai putere. Din greutate au “sculptat” fix 100 de kilograme (GT are 1525 kilograme), in acest fel superba masina de sport va accelera la un tempo de 100 in 3.6 secunde, viteza lui finala ajunge la 320 de km/ora.

Audi dezbate, in cele 4 aliniate al comunicatulului de presa, modificarile aduse, cea mai mare economie reusind sa fie obtina cu “sezuturile”. 31,5 kilograme a insemnat ca au creat scaunele din materiale fortificate cu fibra de sticla, dar au economisit 10 kilograme si cu schimbarea acumulatorului.

Printre altele, au creat din sticla mai subtire primul parbriz, geamul din spate l-au facut din policarbonat, in loc de sticla, dar si cu tapitarea au reusit sa produca un minus de 7,9 kilograme. Barele de protectie s-au facut din plastic intarit cu fibre de carbon, cresterea de putere cu 35 de CP  si saltul de cuplu cu 10Nm se datoreaza doar reprogramarii electronicii.

Au incorporat in masina un schimbator secvential R-Tronic, de sase trepte, si, in caz de necessitate, 85% din cuplu se aseaza pe axa din spate. Aici au construit si un diferential care se inchide mecanic, suspensiile reglabile fiind componentele standard din marjea de 1 centimetru. Totodata, au schimat si in geometrie, pentru ca masina sa castige la capitolul “agilitate”.

GT-ul s-a construit cu un tuning ESP avansat, in fata avand 380, in spate 356 milimetri la diametrul discurilor din ceramica-carbon. Pentru cei care vor sa foloseasca masina pe pista de concurs, Audi ofera pachet special cu cadru de rostogolire, stingator de incediu si buton pentu oprirea acumulatorului. Cel mai rapid R8 se poate recunoaste din exterior dupa aripa din spate, dupa noul difuzor, jantele unice de 19 toli, dupa diverse spoilere si dupa gratarul de culoarea titanului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1552 :: 18.68MB