No SSO cookie

Audi R8 GT este mai puternic si mai usor

voteaza
(0/ 0)
Audi R8 GT este mai puternic si mai usor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a prezentat un R8 de serie limitata. Din GT-ul considerat varful seriei vor fi fabricate doar 333 de bucati.

 
 

Audi a creat o editie speciala a R8, dar din modelul cu numele de acoperire GT nu se vor fabrica decat 333 de bucati. Motorul V10 de 5,2 litri si maxima de cuplu de 540Nm a fost inbunatatit de la 252 la 560 de cai putere. Din greutate au “sculptat” fix 100 de kilograme (GT are 1525 kilograme), in acest fel superba masina de sport va accelera la un tempo de 100 in 3.6 secunde, viteza lui finala ajunge la 320 de km/ora.

Audi dezbate, in cele 4 aliniate al comunicatulului de presa, modificarile aduse, cea mai mare economie reusind sa fie obtina cu “sezuturile”. 31,5 kilograme a insemnat ca au creat scaunele din materiale fortificate cu fibra de sticla, dar au economisit 10 kilograme si cu schimbarea acumulatorului.

Printre altele, au creat din sticla mai subtire primul parbriz, geamul din spate l-au facut din policarbonat, in loc de sticla, dar si cu tapitarea au reusit sa produca un minus de 7,9 kilograme. Barele de protectie s-au facut din plastic intarit cu fibre de carbon, cresterea de putere cu 35 de CP  si saltul de cuplu cu 10Nm se datoreaza doar reprogramarii electronicii.

Au incorporat in masina un schimbator secvential R-Tronic, de sase trepte, si, in caz de necessitate, 85% din cuplu se aseaza pe axa din spate. Aici au construit si un diferential care se inchide mecanic, suspensiile reglabile fiind componentele standard din marjea de 1 centimetru. Totodata, au schimat si in geometrie, pentru ca masina sa castige la capitolul “agilitate”.

GT-ul s-a construit cu un tuning ESP avansat, in fata avand 380, in spate 356 milimetri la diametrul discurilor din ceramica-carbon. Pentru cei care vor sa foloseasca masina pe pista de concurs, Audi ofera pachet special cu cadru de rostogolire, stingator de incediu si buton pentu oprirea acumulatorului. Cel mai rapid R8 se poate recunoaste din exterior dupa aripa din spate, dupa noul difuzor, jantele unice de 19 toli, dupa diverse spoilere si dupa gratarul de culoarea titanului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1597 :: 22.19MB