No SSO cookie

Hyundai livrează următoarea tranşă de vehicule ix35 Fuel Cell alimentate cu hidrogen, în Europa

voteaza
(0/ 0)
Hyundai livrează următoarea tranşă de vehicule ix35 Fuel Cell alimentate cu hidrogen, în Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Şase vehicule ix35 Fuel Cell au fost livrate la Londra şi două la Rotterdam

 
 

Hyundai Motor a livrat opt unităţi ix35 Fuel Cell suplimentare către două dintre cele mai frumoase oraşe din Europa. Continuând seria de vânzări a primului vehicul cu pilă de combustie pe baza de hidrogen produs în serie, câteva companii din Londra şi Rotterdam au intrat în posesia modelelor comandate.

Organizaţii din Marea Britanie, printre care Transport for London, Air Product, Johnson Matthey şi ITM Power, au achiziţionat fiecare câte un model ix35 Fuel Cell pentru operaţiuni în întreaga ţară, în timp ce Rijkswaterstaat - autoritatea daneză care gestionează autostrăzile şi drumurile -, dispune acum de două unităţi.

O nouă staţie de alimentare cu hidrogen va fi inaugurată oficial de Ministrul danez al Mediului, Wilma Mansveld, pentru a coincide cu livrarea celor două vehicule cu emisii zero către Rijkswaterstaat.

Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO Hyundai Motor Europe, a declarat: “Comenzile în creştere pentru modelul ix35 Fuel Cell denotă importanţa din ce în ce mai mare pe care o dobândesc vehiculele electrice în Europa. Considerăm că hidrogenul este combustibilul viitorului, oferind o autonomie ridicată şi emisii zero. Utilizarea vehiculelor ix35 Fuel Cell de către organizaţii importante din regiune confirmă rolul hidrogenului de combustibil alternativ viabil pentru viitor.”

Hyundai şi-a concentrat atenţia asupra cercetării şi dezvoltării tehnologiilor fuel cell încă din anul 1998, ix35 devenind primul vehicul cu pilă de combustie pe bază de hidrogen produs în serie, în ianuarie 2013.

În cadrul unui test independent, ix35 Fuel Cell a înregistrat recent cea mai lungă călătorie realizată cu un singur rezervor, parcurgând o distanţă impresionantă de 700 km, cu o viteză medie de 100 km/h. Testul a fost realizat de consultanţi independenţi pentru fundaţia norvegiană non-profit pentru schimbarile climatice, Zero Emission Resource Organisation (‘ZERO’).

În Londra, trei vehicule au fost finanţate prin iniţiativa europeană pentru promovarea vehiculelor cu hidrogen HyTEC, în timp ce unitatea livrată către ITM reprezintă contribuţia Hyundai în cadrul angajamentului asumat faţă de HyFIVE. Modelele ix35 Fuel Cell livrate în Rotterdam sunt finanţate de Rijkswaterstaat.

La începutul anului 2014, Hyundai anunţa implicarea sa în proiectele HyFIVE şi HyTEC, care fac parte din Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking (FCH JU), iniţiativa ce are ca scop dezvoltarea infrastructurii destinate vehiculelor cu hidrogen în Europa.

Modelul ix35 Fuel Cell elibereaza zero emisii de noxe, fiind echipat cu un motor electric de 136 CP, care îi permite să atingă o viteză maximă de 160 km/h. Un rezervor dublu de hidrogen, plasat între roţile din spate ale vehiculului, îi ofera o autonomie de până la 594 km cu un singur rezervor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4375 :: 18.7MB