No SSO cookie

Paris 2012 - Hyundai ix35 Fuel Cell

voteaza
(5/ 1)
Paris 2012 - Hyundai ix35 Fuel Cell
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Hyundai este primul constructor care lanseaza in productia de serie masini cu pila de combustibil pe baza de hidrogen si emisii zero.

 
 

Hyundai Motor Co. anunta astazi ca va incepe productia de serie pentru modelul propulsat pe baza de hidrogen ix35 Fuel Cell pentru leasing public si privat pana la finele lui 2012, devenind primul constructor global care demareaza productia vehiculelor cu emisii zero.

In decembrie 2012, Hyundai va incepe productia modelului ix35 Fuel Cell la fabrica Ulsan din Coreea, cu o tinta de productie de pana la 1000 de vehicule pana in 2015.

Hyundai a semnat deja contracte cu orase din Danemarca si Suedia pentru a inchiria modelul ix35 Fuel Cell pentru flotele municipale.

Dupa anul 2015, Hyundai si-a propus sa creasca productia de serie a modelului ix35 Fuel Cell, cu obiectivul de a atinge cifra de 10.000 de unitati.


Construit cu tehnologie proprie, Hyundai ix35 Fuel Cell este propulsat cu ajutorul hidrogenului. O pila de combustibil transforma hidrogenul in electricitatea care alimenteaza motorul vehiculului. Singura emisie generata de ix35 Fuel Cell este apa.

ix35 Fuel Cell este modelul emblematic pentru sub-brandul Hyundai Blue Drive, emblema purtata de cele mai curate vehicule Hyundai, inclusive Sonata Hybrid, i20 Blue Drive si BlueOn, Hyundai i10 electric.

Cum guvernele din intreaga lume vor schimba legislatia in vederea reducerii emisiilor de carbon si a dependentei de combustibilii fosili, solutiile pentru mobilitate zero precum Hyundai ix35 Fuel Cell reprezinta forta de avangarda a schimbarilor. ix35 Fuel Cell se aliniaza cu acordul tarilor din grupul G8 al Uniunii Europene din 2009 de a reduce emisiile de carbon cu 80 de procente pana in 2050 si cu regulamentul Vehiculelor cu Emisii Zero din California.

Modelul ix35 Fuel Cell de la Hyundai ofera o placere la condus si un nivel al performantelor similar cu cel al modelului pe benzina ix35. Plinul cu hidrogen al modelului ix35 Fuell Cell poate fi facut in doar cateva minute. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 12,5 secunde, are o viteza de varf de 160 km/h si poate parcurge pana la 588 kilometri fara realimentare.

Hyundai a ales popularul model ix35 (cunoscut pe unele piete drept Tucson) ca prim vehicul pentru a folosi tehnologia cu pila de combustibil. ix35 este al doilea cel mai bine vandut model Hyundai in Europa, dupa i30, si unul dintre primele modele care a beneficiat de noua filozofie de design „sculptura fluida”a marcii Hyundai. ix35 este vehicul popular in special in randul familiilor si al oamenilor de afaceri datorita performantelor, confortului si configuratiei cu cinci locuri.


Un adevarat vehicul cu emisii zero, Hyundai ix35 Fuel Cell este un puternic partener pentru flotele publice si private care vor sa elimine emisiile de carbon. Este o declaratie puternica si vizibila a eforturilor lor de a a lupta impotriva schimbarilor climatice.

Deoarece hidrogenul poate fi produs in numeroase feluri si deoarece cererea pentru astfel de vehicule este limitata, costul hidrogenului pentru vehicule este reglat artificial si nu prin mecanisme de piata. In prezent, in Europa acesta este echivalent cu 10 Euro/100 km autonomie. Cu plinul facut ix35 Fuel Cell poate inmagazina aproape 5,6 kg de hidrogen si poate rula 588 kilometri, ceea ce inseamna ca un plin costa aproximativ 56 Euro.


ix35 Fuel Cell nu este doar cel mai avansat vehicul eco produs de Hyundai, este un vehicul functional gata sa se supuna rigorilor utilizarii cotidiene in flotele publice sau private.

Din punctul de vedere al soferului sau pasagerului, ix35 Fuel Cell este aproape imposibil de deosebit fata de modelul cu propulsie conventional. Singura diferenta pe care soferul o poate sesiza este absenta zgomotului produs de motor, datorita utilizarii pentru ix35 Fuel Cell a unui motor electric inductiv extrem de silentios.

Operatiunea de downsizing a propriului sistem cu pila de combustibil permite modelului ix35 Fuel Cell sa transporte confortabil cinci pasageri. Plinul cu hidrogen la o statie specializata dureaza cateva minute – la fel  ca si in cazul unui ix35 pe benzina. Cu o autonomie de 588 kilometri, ix35 Fuel Cell elimina “anxietatea autonomiei” asociata adesea cu vehiculele cu propulsie alternativa.

Cea mai mare diferenta pe care soferii si – mediul – il vor sesiza este ceea ce iese pe esapamentul lui ix35 Fuel Cell: doar apa.

Noul Hyundai ix35 Fuel Cell a primit un facelift exterior, cu o noua grila si alte elemente de design care il diferentiaza de precedentul vehicul pe care s-au facut testele.

In detaliu, modelul ix35 Fuel Cell a beneficiat de imbunatatiri majore. Economia de carburant si autonomia au fost imbunatatite cu 10 procente fata de modelul anterior. Sistemele interne au fost modificate astfel incat ix35 Fuel Cell sa poata fi usor construit pe o linie de asamblare conventionala la fabrica Hyundai din Ulsan.



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3735 :: 18.69MB