Grupul Volkswagen sfideaza criza economica si se pregateste sa-si stabileasca un nou punct de reper pentru vanzarile din acest an.
Pentru prima data in istoria sa, producatorul german a vandut 6.11 milioane de vehicule (5,36 milioane daca excludem camioanele Scania), in primele noua luni ale anului, marcand o crestere de 13,9 la suta fata de aceeasi perioada din 2010.
"Suntem foarte multumiti de dezvoltarea Grupului. Vanzarea a peste sase milioane de vehicule in noua luni reprezinta o piatra de hotar pe drumul catre atingerea obiectivului nostru pentru 2011, de opt milioane de vehicule vandute", a declarat Klingler Christian, membru in consiliul de vanzari al Grupului.
"Ne asteptam, de asemenea, la cifre foarte bune de vanzare si pentru trimestrul al patrulea. Vom continua sa urmarim indeaproape evolutiile de pe pietele globale de automobile", a adaugat Klingler.
La nivel regional, Grupul VW a avut vanzari in crestere in perioada ianuarie-septembrie 2011 cu 17.3 la suta, la 1,92 milioane vehicule, pe pietele din Asia/Pacific; cu 21,4%, la 485.400 de unitati, in America de Nord; cu 9,5%, la 700.900 de autovehicule, in America de Sud si cu 10,8%, la 2.77 milioane de unitati, in Europa.
Pe piaţa interna din Germania, livrarile grupului VW au crescut cu 12,3 la suta, la 864.400 de unitati.
Din aceste 6,11 milioane unitati vandute, marca Volkswagen a vandut 3.81 milioane de vehicule (12.3 la suta); Audi a livrat 973.200 de unitati (17.4 la suta); Skoda 664.800 de vehicule (16.8 la suta); SEAT 266.800 unitatii (3,1 la suta) si VW Comerciale 389.900 de vehicule (25.5 la suta).
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!