Grupul Volkswagen sfideaza criza economica si se pregateste sa-si stabileasca un nou punct de reper pentru vanzarile din acest an.
Pentru prima data in istoria sa, producatorul german a vandut 6.11 milioane de vehicule (5,36 milioane daca excludem camioanele Scania), in primele noua luni ale anului, marcand o crestere de 13,9 la suta fata de aceeasi perioada din 2010.
"Suntem foarte multumiti de dezvoltarea Grupului. Vanzarea a peste sase milioane de vehicule in noua luni reprezinta o piatra de hotar pe drumul catre atingerea obiectivului nostru pentru 2011, de opt milioane de vehicule vandute", a declarat Klingler Christian, membru in consiliul de vanzari al Grupului.
"Ne asteptam, de asemenea, la cifre foarte bune de vanzare si pentru trimestrul al patrulea. Vom continua sa urmarim indeaproape evolutiile de pe pietele globale de automobile", a adaugat Klingler.
La nivel regional, Grupul VW a avut vanzari in crestere in perioada ianuarie-septembrie 2011 cu 17.3 la suta, la 1,92 milioane vehicule, pe pietele din Asia/Pacific; cu 21,4%, la 485.400 de unitati, in America de Nord; cu 9,5%, la 700.900 de autovehicule, in America de Sud si cu 10,8%, la 2.77 milioane de unitati, in Europa.
Pe piaţa interna din Germania, livrarile grupului VW au crescut cu 12,3 la suta, la 864.400 de unitati.
Din aceste 6,11 milioane unitati vandute, marca Volkswagen a vandut 3.81 milioane de vehicule (12.3 la suta); Audi a livrat 973.200 de unitati (17.4 la suta); Skoda 664.800 de vehicule (16.8 la suta); SEAT 266.800 unitatii (3,1 la suta) si VW Comerciale 389.900 de vehicule (25.5 la suta).
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!