No SSO cookie

Noul Seat Mii

voteaza
(0/ 0)
Noul Seat Mii
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Al treilea derivat din Volkswagen Up! – masina de oras Seat Mii

 
 

Premiera mondiala a VW Up! de luna trecuta de la Frankfurt Motor Show a fost doar inceputul pentru grupul german.

Dupa recenta prezentare a Skoda Citigo, Seat este urmatorul care ne prezinta versiunea sa de masina de oras: Mii.

Noul Mii este primul oferit de  firma spaniola in acest segmentul dupa incetarea productiei Arosa mini in 2004, care a fost bazat, de asemenea, pe un model VW, Lupo.

Ca si in cazul  Citigo Skoda, diferentele vizibile intre Seat Mii şi VW Up! sunt la partea din fata, designul jantelor din aliaj, grafica stopurilor spate, culorile interioare si optionalele.

Trenul de rulare  Mii este de 3.56 m si cantareste doar 854 kg. Motorizarea va fi facuta cu  motoare din Grupului VW pe benzina de 1,0 litri, cu 60 CPsau 75 CP.

Modelul de 60 CP ajunge la o viteza maxima de 160 kilometri pe ora si un consum de combustibil combinat de 4.5lt/100km, in timp ce varianta de  75 CP atinge o viteza maxima de 170 kilometri pe ora si un consum de 4.7lt/100km.

Seat a anuntat ca va oferi, de asemenea, o varianta Ecomotive ce dispune de un sistem Start/Stop, cu emisii  de CO2 de doar 97 g/km, precum si o varianta  benzina/CNG (gaz natural comprimat), care va emite doar 86 de grame de CO2/km,  fiind una dintre cele mai nepoluante masini din lume.

Mii va fi lansat initial ca un model cu trei usi, in noiembrie, in Spania, restul vanzarilor fiind programate sa inceapa, pentru restul Europei, in primavara anului 2012. Un model cu cinci usi va fi adaugat la gama inainte de sfarsitul anului viitor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de marrian_

arata bine masinuta, dar un model cu cinci usi ar fi mai interesant.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6409 :: 22.18MB