In urmatorul pas catre obiectivul sau indraznet de a-si creste vanzarile Skoda in intreaga lume, pana in 2018, la cel putin 1,5 milioane de vehicule pe an, Grupul Volkswagen a dezvaluit un nou entry-level sedan Skoda numit Rapid, la fabrica sa din Pune, vestul Indiei.
Desi s-a sugerat ca Rapid ar putea fi versiunea de productie a conceptului Skoda MissionL, care a fost aratat la Frankfurt luna trecuta, acest lucru nu este real.
In schimb, Rapid, care-si imprumuta numele de la un model Skoda al anilor 80, este o versiune modificata a VW Vento, cunoscut si ca Polo sedan.
Pozitionat intre Fabia si Laura/Octavia, modelul cu cinci locuri Rapid are o lungime de 4.39 metri, o latime de 1,70 metri si o inaltime de 1,47 metri, oferind un volum al portbagajului de aproape 500 de litri.
Productia Rapid pentru piata indiana a inceput duminica, dar vanzarile nu vor incepe inainte de sfarsitul anului. Cand va ajunge in showroom-uri, Rapid va oferi posibilitatea cumparatorilor de a alege din doua motoare de 1.6 litri, pe benzina si o unitate turbo diesel, ambele producand 77 kW (103 CP).
Comentand cu privire la prezentarea noului Rapid, Winfried Vahland, preşedintele consiliului de administraţie al Skoda, a declarat:
"India este prima piata in care vom introduce noul Rapid. Aceasta subliniaza importanta acestei tari pentru compania noastra.
Dorim sa apasam pedala in toata lumea in urmatorii ani. In acest scop, vom creste in mod clar activitatile noastre in afara Europei. In acest context, piata din India joaca un rol central, deoarece, in afara de China si Rusia, aceasta se numara printre pietele cu cel mai mare potential. Rapid este noua masina potrivita la momentul potrivit pentru aceste piete in crestere. Este un pas important pentru cresterea noastra in urmatorii ani."
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!