No SSO cookie

Grupul Renault a investit peste 35 de milioane de euro in formarea angajatilor

voteaza
(0/ 0)
Grupul Renault a investit peste 35 de milioane de euro in formarea angajatilor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intre anii 2000 – 2011, Grupul Renault a realizat 5,5 milioane de ore de formare pentru angajatii sai. Grupul a pus in practica un dispozitiv de formare complex: 520 de formatori interni, doua centre de formare, 13 scoli de dexteritate si 11 spatii DOJO (spatii de „antrenament” in domeniul securitatii, calitatii si mediului).

 
 

Succesul se construieste si se mentine cu oameni bine pregatiti si motivati. De aceea, Grupul Renault investeste in formarea profesionala a tuturor salariatilor sai, indiferent de meserie, de locatie sau de nivelul ierarhic. Formarile se realizeaza atat pentru noii angajati, cat si pentru cei cu experienta in companie. Primii beneficiaza de un parcurs de integrare profesionala in companie, iar mai apoi de specializari in relatie directa cu meseria lor. Cei care au petrecut o perioada importanta in cadrul Grupului sunt formati periodic pentru a pastra actualitatea in raport cu meseriile lor sau pentru a tine pasul cu expansiunea Grupului la nivel international.

„Scoala auto” din cadrul Grupului Renault
Inca din anul 2000, Grupul Renault a acordat o atentie deosebita formarii angajatilor sai. Astfel, Grupul a creat un dispozitiv de formare complex: doua centre de formare (unul la Mioveni si altul la Bucuresti), 520 de formatori interni cu experienta dobandita de-a lungul timpului in companie si parteneriate cu furnizori de formare profesionala din tara. in unsprezece ani, angajatii Grupului au beneficiat de 5,5 milioane de ore de formare in domeniile fabricatie, calitate, inginerie, logistica, management si functii suport, pornind de la 900 de teme de specialitate.
In plus,  in cadrul Uzinelor Dacia de la Mioveni functioneaza treisprezece scoli de dexteritate si unsprezece „spatii DOJO” pentru operatorii din departamentele de fabricatie. scolile de dexteritate sunt zone special amenajate in afara liniilor de fabricatie, unde noii angajati invata gesturile de baza ale meseriilor, inainte de a prelua postul. „Spatiile DOJO” (cuvantul Dojo vine din limba japoneza) sunt locuri unde salariatii din domeniul fabricatiei se „antreneaza”: invata regulile de securitate din uzina, regulile de protectie a mediului, dar si componentele obligatorii ale echipamentelor de protectie, specifice fiecarui departament.
Investitia asociata acestui amplu proces de pregatire profesionala se ridica la peste 35 de milioane de euro in unsprezece ani.

Numai in anul 2011 au fost realizate 520.000 de ore de formare pentru 15.200 de angajati, care echivaleaza cu orele de curs pe care le fac 490 de elevi intr-un an scolar. 69% dintre aceste formari au fost realizate cu formatori din cadrul companiei, specialisti din diverse meserii. De asemenea,au fost incheiate parteneriate cu 36 de furnizori de formare profesionala din tara.
Un rol important il au cursurile de limbi straine organizate pentru angajati. Anul trecut, au fost realizate 80.000 de ore de formare in limbile franceza si engleza pentru 2.098 salariati.  
Tot anul trecut, aproximativ 300 de salariati au urmat cursuri de calificare acreditate la nivel national pentru urmatoarele meserii: presator metale la rece, sudor electric, vopsitor industrial sau ajutor montator mecanic. in urma acestor cursuri, salariatii sustin un examen, iar cei admisi primesc o diploma in meseria respectiva, recunoscuta la nivel national.


Grupul Renault in Romania
Principalele entitati ale Grupului Renault in Romania sunt Uzinele Dacia (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica si sasiuri, Directia Logistica, inclusiv centrul RIR-ILN), centrul de inginerie Renault Technologie Roumanie, directia comerciala Renault Commercial Roumanie si Matrite Dacia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1960 :: 17.79MB